הפמיניסטיות רותחות: רכב שמעוצב לנשים בלבד

SEAT Mii by Cosmopolitan - המכונית שמעוצבת לנשים בלבד מבית סיאט הושקה לאחרונה וחוטפת תגובות חריפות מפמיניסטיות על הנצחת סטריאוטיפים מגדריים (עיצוב)

mame | כיכר השבת |
שיתוף פעולה בן שנתיים בין מגזין הנשים הפופולרי 'קוסמופוליטן' וחברת המכוניות הספרדית 'סיאט' הוביל להשקת הדגם "SEAT Mii by Cosmopolitan" - מכונית שתוכננה ועוצבה עבור נשים בלבד.

אייליינר לפנסים, גלגלים משובצים בתכשיטים ושני גוונים - סגול-בורדו ולבן, אלה רק חלק מהפיצ'רים של המכונית הקומפקטית, המתוארת על ידי היצרנים כ"מכונית אסתטית עם אישיות" ו"מחווה לאישה המודרנית".

מהר מאוד מרגע ההשקה, חטפה המכונית ביקורת חריפה מצד פמיניסטיות מכל רחבי העולם שטענו כי המעצבים עם האג'נדה קצרת-הרואי שלהם מנציחים סטריאוטיפים מגדריים ללא שום התחשבות.

ב-2017 המכונית תחל להיות זמינה למכירה. בינתיים, הנה כמה תמונות:

אייליינר לפנסים, גלגלים משובצים בתכשיטים ושני גוונים - סגול-בורדו ולבן, אלה רק חלק מהפיצ'רים של המכונית הקומפקטית, המתוארת על ידי היצרנים כ"מכונית אסתטית עם אישיות" ו"מחווה לאישה המודרנית".,מהר מאוד מרגע ההשקה, חטפה המכונית ביקורת חריפה מצד פמיניסטיות מכל רחבי העולם שטענו כי המעצבים עם האג'נדה קצרת-הרואי שלהם מנציחים סטריאוטיפים מגדריים ללא שום התחשבות.,ב-2017 המכונית תחל להיות זמינה למכירה. בינתיים, הנה כמה תמונות:,,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית