שוב: סערה סביב הנקה במקומות ציבוריים

זואי פרנגאו, 29, ביקרה באחת החנויות של רשת "Mothercare" במרכז הקניות Bluewater, קנט, כאשר תינוקה אליאס החל לגלות סימני רעב מתקדמים * לא תופתעו מההתנהלות בה נקטה החנות מול האם המניקה

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
אם לתינוק בן-3 חודשים נותרה המומה כאשר התבקשה להפסיק להניק את בנה החולה בחנות של רשת מוצרי התינוקות הגדולה ביותר בבריטניה. לטענתה, היא התיישבה באזור שקט של החנות והחלה להניק את בנה כאשר אחד העובדים בחנות ניגש אליה וגער בה בחוסר עדינות כי היא אינה מורשית לעשות זאת במתחם החנות.

לדברי גב' פרנגאו היא הגישה תלונה רשמית באותו יום אך לאחר מספר שבועות, כשלא שמעה תגובה מהחנות, העלתה לדף הפייסבוק שלה פוסט המתאר את עוגמת הנפש שחוותה. התלונה הפומבית שלה הפכה תוך זמן קצר לויראלית וגרפה אלפי לייקים ותגובות.

גב' פרנגאו, שעובדת בתחום פיננסים, כתבה: 'מה שהכי מזעזע הוא שמדובר ברשת הקמעונות לאמא ולתינוק הגדולה ביותר בבריטניה. ממש נגעלתי מהאופן המכפיר בו התייחסו אלי, ומחוסר ההתחשבות ברווחתי ורווחת התינוק. מה שהיה מלחיץ אף יותר הוא שהתינוק היה מאד חולה.'

זכרון המקרה בו אשה שהניקה את בנה באחת מחנויות 'zara' התבקשה - בחוסר נימוס משווע - לצאת מהחנות עוד טרי בזכרוננו, כמו ההפגנה מול פתח החנות שגרר לארוע בעקבותיו.

אך האירוניה במקרה הזה מתבטאת - כמו שאמרה זואי - בכך שדווקא ברשת למוצרי תינוקות - שהיתה אמורה לשדר כאסטרטגייה דאגה לרווחת האם והילד - נרשם מקרה המעורר זעם גם כשמדובר בחנות לבגדי נשים.

זואי הוסיפה שבעבר סיפקה "Mothercare" פינות הנקה בהן יכלו אמהות להניק בדיסקרטיות. גם לאחר שאלו נלקחו היא לא חשבה שהמדיניות החדשה תסרב באופן מוצהר להנקה בשטח החנות.

"הייתי בקניון עם חברה שהייתה צריכה מספר דברים מ-Mothercare " היא מספרת, ""למרבה האירוניה חשבתי ש-Mothercare תהיה הזדמנות מושלמת כדי להניק. אני אמא חדשה, ציפיתי לקבל מהם תמיכה. זה היה מביש"

שוויון חוק 2010 קובע התייחסות אינה הולמת לאם מניקה,מוגדרת כאפליה מגדרית, ועסק אינו יכול להפלות אמהות המניקות ילד בכל גיל.

מ- Mothercare נמסר כי צוות שירות הלקוחות שלהם בודק בימים אלה את התלונה. הדובר: "מדיניות Mothercare תומכת לחלוטין בהנקה בתוך החנויות שלנו. "אמהות יכולות להניק את ילדיהם בכל מקום בחנות ועבור אלו המעדיפות פרטיות, אנו מספקים מתקני האכלה נוחים."

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית