הכי משתלם בשבילך!

פעם בשנה, למשך 48 שעות, נערכת חגיגת הקניות הגדולה בישראל ביוזמת ענקית האינטרנט "גוגל",המציגה את רשימת החנויות המקוונות המשתתפות בה.. לחג הזה קוראים שופינג אי אל או -shoppingil הרוכשים בזמן הזה נהנים ממחירי רצפה. וממבצעים שווים במיוחד * מי היתה המשתלמת ביותר?

אחת מהחנויות האינטרנטיות המופיעות ברשימה היא 'סניוריטה' - חנות המציעה מוצרי קוסמטיקה, איפור ובישום במחירים זולים במיוחד. האתר מתעדכן כל יום במגוון מוצרים חדשים מהמותגים המובילים, ומציע שירות משלוחים עד אליך הביתה.

במידה ואת יודעת בדיוק מה את רוצה, במקום ללכת לאחת מחנויות הפארם ולהמתין דקות ארוכות עד שהדיילת תועיל בטובה להתפנות אלייך ולהוציא לך את הגלוס מהמגירה, שבי לך בבית, כנסי לאתר של סניוריטה ותהני מהמגוו הרחב, מהנחות ומבצעים מטורפים, ממשלוח ישיר וגם...ממתנות שתקבלי עם הרכישה בו.

במידה ואת יודעת בדיוק מה את רוצה, במקום ללכת לאחת מחנויות הפארם ולהמתין דקות ארוכות עד שהדיילת תועיל בטובה להתפנות אלייך ולהוציא לך את הגלוס מהמגירה, שבי לך בבית, כנסי לאתר של סניוריטה ותהני מהמגוו הרחב, מהנחות ומבצעים מטורפים, ממשלוח ישיר וגם...ממתנות שתקבלי עם הרכישה בו.,,לחוויה מושלמת היכנסי: http://www.seniorita.co.il/
‏

לחוויה מושלמת היכנסי: http://www.seniorita.co.il/

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית