התאמת יסודות: מה המזל של בעלך?

אז לאחר שעסקנו קצת ביסודות: אש, אויר, מים, אדמה ועל מצבי חוסר שונים. נלמד על שילובים בזוגיות בביטוי שלילי וחיובי, ואיך הם משפיעים עלינו ביחסים עם אנשים ובזוגיות? האסטרולוגית ברכה כהן * טור שבועי (אסטרולוגיה)

ברכה כהן | כיכר השבת |
אש ואדמה

שילוב היצירתיות של האש עם המעשיות וכושר התכנון של האדמה – יש אמביציה, יצירתיות, נחישות, דבקות במטרה, אנשי חזון, יוזמים יצרנים מאמינים בהתקדמות ומפגינים בטחון רב בדרכם, אינם נתפסים לאידיאלים ואינם נסחפים אחר רגשות רוצים לבנות ליצור ולמקד אנשים של פרויקטים.

בזוגיות: מצד אחד נלהב מוכן ורוצה להתחייב לקשר, מצד שני יש קושי לשמור על קרבה רגשית, חסרה פתיחות במילים הטובות. העדינות הרגשית נדרשת בכל מערכות יחסים שילוב מצוין לספורט פעילות בריאותית, צורך באתגרים גופנים כמו לרקוד ולהתעמל. ככל שהאש מודגשת יותר יש יותר מנהיגות, יוזמה וכוח רצון חזק. ככל שהאדמה מודגשת יש כושר תכנון, יכולת לממש.

ביטוי שלילי: השילוב מצביע על: אגואיזם, קשיחות, כופים רצונם על השני, דוהרים קדימה ללא מעצור חסרי התחשבות.

ביטוי חיובי: יש אומץ, זהירות, נדיבות ושמרנות, אחראיים, מצליחים, יוצרים שינוי בעולם בכוח החזון ובכוח הביצוע.

אש ואויר

באש ואויר העיקר הוא הרעיון, החיפוש. אש מתלהב - אויר חושב, יש תפיסה מהירה סקרנות גדול הצורך בגירויים חוויות רעיונות צצים ועולים כל הזמן, אופטימיים, כוונות טובות ורצון להביא לשינוי חברתי. אש ואויר הוא שילוב מהיר ומתלהט, בקלות צמאים לידע, להרפתקאות, נסיעות, לימודים, לומדים דרך התנסויות, מסעות ואכזבות, רעננים, חוש הומור, מעניינים, מרתקים, מפגינים בטחון בעצמם או בידע שלהם. שומעים ורואים אותם ותמיד יש בפיהם משהו מרתק לספר. חסרונם - שמזניחים את צרכיהם הפיסיים, מזלזלים בפרטים קטנים, מתקשים לעמוד במילה.

בזוגיות: מחפשים חוויה חזקה, ריגוש ועניין. בהתחלה סקרנים ומתלהבים ואח"כ מתקשים לשמר את הקשר לעומק, עלולים להיות מנוכרים, לזלזל ברגשות הסביבה זקוקים לחופש ועצמאות.

בביטוי שלילי: נטייה להבטיח ולא לקיים , להתחיל דברים ולא לסיים, קופצים מעניין לעניין מדברים בלי סוף. מעורבים בויכוחים, משנים תוכניות כל רגע.

בביטוי חיובי: יהיו פופולאריים, נחמדים, מקובלים, נואמים טובים, מקוריים, יצירתיים, מרתקים, מלאי תוכניות גדולות, שכל בהיר ואידיאליזם.

אש ומים

אש ומים סובייקטיביים, ולכן הכל כאן אישי ביותר. הדחף של האש והרגישות של המים יוצרים אדם חיישני, הכול מעורר אותו ונוגע בו. פועל מתוך אינטואיציות ודחפים, בעל כוח משיכה. אש-מים מתעניינים בעצמם לכן השיחה איתם אמיתית ונוגעת, אם כי לא אובייקטיבית. קשה להבין מהסיפור להם מה באמת היה, אבל מבינים את החוויה האישית שלהם. תמימים כילדים ובעלי קסם כובש. בלתי צפויים ולא מתוכננים, אימפולסיביים ומתקשים לקבל את מנהגי החברה וחוקיה, לעיתים חסרה שליטה עצמית, מחשבה מקדימה, איפוק או תכנון.

אש-מים יודעים מה הם רוצים עכשיו, אבל הרצון משתנה בכל עת ויש צורך בסיפוקים מידיים. אש מים תמיד יקבל יחס חם, או קר, אוהד, עוין, כועס, שמח ואינם אדישים לשום דבר, מארחים טובים, מעניינים, מפתיעים, יודעים לצחוק ולבכות ולראות את המגוחך שבחיים, מקרינים פשטות וטבעיות. יודעים לתת עידוד וזקוקים בעצמם לעידוד.

בזוגיות: אש-מים מפתחים אהבה במהירות וזקוקים לקשר, זקוקים לאחרים כדי להגדיר את עצמם, נאמנים, משקיעים רגש וחום אך אם יפגעו, יתנתקו ויתחילו קשר חדש.

בביטוי שלילי: הם מתעסקים בעצמם, תמיד רוצים משהו, לא מסתפקים במה שיש. מוקסמים מעצמם. זקוקים לתשומת לב רבה, עודף אנרגיה, דרמות קשות התפרצויות, כעסים היעלבויות חרדות ופחדים.

בביטוי חיובי: יהיו חמים מרגשים, שמחים, אכפתיים, מתלהבים, בעלי תפיסה מהירה גלויי לב..

שבוע הבא נמשיך את השילובים: אויר אדמה, אויר- מים, אדמה- מים. אח"כ נוכל להתחיל להתעמק במזלות: טלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, גדי ,דלי ,דגים.

לפרטים –שאלות או אבחון. ברכה כהן 052-7668141. BRACHACHOEN86@GMAIL.COM

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית