איוונקה מפרידה בין הפוליטיקה והביזנס

מותג התכשיטים של איוונקה טראמפ מנסה לבצע הפרדה בין החברה לפוליטיקה, זאת לאחר תקרית הצמיד היקר והיח"צ. "המסר של החברה שלנו אינו פוליטי - זה אף פעם לא היה ולעולם לא יהיה. איוונקה תעזור לנשים"

גיא אביר | כיכר השבת |
איוונקה טראמפ קושנר, בתו היהודיה של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, מנסה להפריד בין מותג התכשיטים שלה והפוליטיקה - זאת בעקבות סדרה של טענות על קמפיין הנשיאות מעורר המחלוקת של טראמפ וטענות לניצול מעמדה בכדי לקדם את החברה שלה, כך מדווח ה"דיילי מייל".

מוקדם יותר החודש, ספגה איוונקה גינויים לאחר הופעתה בראיון של אביה בתכנית "60 דקות" כשהיא עונדת צמיד זהב ויהלומים ממותג התכשיטים שלה בשווי של יותר מעשרת אלפים דולר. הגינויים הגיעו לאור העובדה שלאחר הראיון, שיגרו יח"צניה של חברת התכשיטים של איוונקה מייל לעיתונאי אופנה ובלוגרים בארה"ב, בצירוף צילום מהתוכנית ותמונה שיווקית של הצמיד.

עיתונאים רבים תקפו את העובדה שבתו של הנשיא הנבחר לכאורה ניצלה את מעמדה ובחירתו של אביה בכדי לקדם את מותג התכשיטים שבבעלותה. בחברה התנצלו מאוחר יותר והבהירו כי המייל יצא על ידי אחד העובדים מתוך כוונה טובה וכי כעת החברה מנסה להסתגל למצב החדש.

מוקדם יותר החודש, ספגה איוונקה גינויים לאחר הופעתה בראיון של אביה בתכנית "60 דקות" כשהיא עונדת צמיד זהב ויהלומים ממותג התכשיטים שלה בשווי של יותר מעשרת אלפים דולר. הגינויים הגיעו לאור העובדה שלאחר הראיון, שיגרו יח"צניה של חברת התכשיטים של איוונקה מייל לעיתונאי אופנה ובלוגרים בארה"ב, בצירוף צילום מהתוכנית ותמונה שיווקית של הצמיד.,עיתונאים רבים תקפו את העובדה שבתו של הנשיא הנבחר לכאורה ניצלה את מעמדה ובחירתו של אביה בכדי לקדם את מותג התכשיטים שבבעלותה. בחברה התנצלו מאוחר יותר והבהירו כי המייל יצא על ידי אחד העובדים מתוך כוונה טובה וכי כעת החברה מנסה להסתגל למצב החדש.,,‏איוונקה לצד הצמיד היוקרתי שעורר סערה,"כאזרח פרטי, עם מודעות מלאות לחשיפה המוגברת שלה, איוונקה תרחיב את מאמציה לנקוט עמדה בנושאים חשובים וקריטיים לנשים ומשפחות אמריקניות". במותג אמרו עוד כי חברת התכשיטים תמשיך לצד זאת "לעבוד כדי לעורר ולהעצים נשים כדי ליצור את החיים שהן רוצות לחיות".,למרות זאת, מציין הדיילי מייל, איוונקה טראמפ רחוקה מאוד מההגדרה "אזרח פרטי". כעת היא "הבת הראשונה" של אמריקה, והיא גם חברת צוות המעבר של אביה לנשיאות לצד אחיה ובעלה.,צפו: איוונקה טראמפ בציון הרבי מליובאוויטש,,איוונקה הייתה חלק ברגעים החשובים ביותר בקמפיין הבחירות של אביה. היא עברה גיור אורתודוקסי, ובעלה על פי ההערכות ייחשב לדמות חזקה, משפיעה ונחשבת בבית הלבן בזמן כהונת טראמפ. איוונקה נשאה לאחרונה דרשה מיוחדת בבית הכנסת דה שול בפלורידה בה סיפרה על תמיכתו של אביה בתהליך גיורה, ובערב הבחירות אף הגיעה לסיור מיוחד באהל הרבי מליובאוויטש בניו יורק.
‏איוונקה לצד הצמיד היוקרתי שעורר סערה (צילום: מתוך טוויטר)

עוד במהלך המירוץ לנשיאות ארה"ב, איוונקה הייתה המטרה של קמפיין רשת שקרא להחרים את מותג התכשיטים שלה זאת בעקבות התבטאויותיו הדוחות של אביה. באתר האינטרנט של איוונקה כאמור מנסים לנתק בין החברה ובין הפוליטיקה, ובאתר פורסמה ביום רביעי הצהרה כי החברה "נשבעת להישאר מחוץ לפוליטיקה".

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", בחברה הסבירו כי למרות הניתוק מהפוליטיקה, לאיוונקה ישנה כעת הזדמנות לסנגר על נשים. "המסר של החברה שלנו אינו פוליטי - זה אף פעם לא היה ולעולם לא יהיה. עם זאת, לאיוונקה, באופן אישי, יש הזדמנות חזקה יותר לסנגר על נשים להיות כוח חיובי לשינוי".

"כאזרח פרטי, עם מודעות מלאות לחשיפה המוגברת שלה, איוונקה תרחיב את מאמציה לנקוט עמדה בנושאים חשובים וקריטיים לנשים ומשפחות אמריקניות". במותג אמרו עוד כי חברת התכשיטים תמשיך לצד זאת "לעבוד כדי לעורר ולהעצים נשים כדי ליצור את החיים שהן רוצות לחיות".

למרות זאת, מציין הדיילי מייל, איוונקה טראמפ רחוקה מאוד מההגדרה "אזרח פרטי". כעת היא "הבת הראשונה" של אמריקה, והיא גם חברת צוות המעבר של אביה לנשיאות לצד אחיה ובעלה.

צפו: איוונקה טראמפ בציון הרבי מליובאוויטש

איוונקה הייתה חלק ברגעים החשובים ביותר בקמפיין הבחירות של אביה. היא עברה גיור אורתודוקסי, ובעלה על פי ההערכות ייחשב לדמות חזקה, משפיעה ונחשבת בבית הלבן בזמן כהונת טראמפ. איוונקה נשאה לאחרונה דרשה מיוחדת בבית הכנסת דה שול בפלורידה בה סיפרה על תמיכתו של אביה בתהליך גיורה, ובערב הבחירות אף הגיעה לסיור מיוחד באהל הרבי מליובאוויטש בניו יורק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית