ארצות הברית: תינוקת נחנקה למוות מפופקורן

חצי שנה של פחד תקוות ותפילות נגדעו כאשר מירנדה בת השנתיים נפטרה. מה שבעצם גדע את חייה, הוא גרעין פופקורן אחד. הורים, שימו לב להוראות ע"ג אריזות האוכל וגם המשחקים לפני שזה מגיע לקטנטנים (תינוקות)

גילי שלום | כיכר השבת |
לא סתם מצויינות על גבי אריזת החטיפים/צעצועים קטנים: ״לא לילדים מתחת לגיל 3״, הם כנראה התכוונו לכך. האזהרה מופיעה על גבי אריזות מוצרים, חטיפי ילדים וצעצועים קטנים הנמכרים כמעט בכל מקום אפשרי, רבים מתייחסים אל זה כאל המלצה חמה מהחברה, מתעלמים ובכל זאת נותנים לילדם לשחק עם המשחק המסוכן או שנותנים לילד לטעום מהממתק הטעים. בין המאכלים שפחות נזהרים אתם עם הילדים, הוא - הפופקורן שילדים אוהבים מאד, גם בשל היותו זול, נגיש ונמצא כמעט בכל מקום, הסיפור הבא, ישית את ליבנו להתייחס יותר ברצינות להוראות המצורפות ע"ג האריזות.

מירנדה, שעד לפני חצי שנה הייתה בריאה לחלוטין. קמה בבוקר יום הולדתה של אמה, הגיעה למטבח ומצאה שם חתיכת פופקורן שנותרה מהחגיגות. האם, אליסון. התעוררה לבנתיים וצעדה למטבח כששם היא ראתה את מירנדה שוכבת על הרצפה כשעיניה פקוחות אך היא אינה משמיעה שום צליל גם לא נשימה. אלו היו בעצם רגעיה האחרונים של מירנדה הקטנה.

אמבולנס שהוזעק למקום החל בהנשמת מירנדה הקטנה שהובהלה לבית החולים. הקטנה הייתה מחוברת למכשירי הנשמה תקופה ארוכה, זו הייתה תקופה מטלטלת עם עליות וירידות. מירנדה המונשמת פונתה למחלקת טיפול נמרץ בתקווה שתחזור לנשום בכוחות עצמה. בתקופה מסויימת חל שיפור במצבה של מירנדה, כשלפתע הוכרז על אירוע מוחי שתקף אותה.

התקופה בה מירינדההפעוטה היתה מונשמת לא הייתה קלה כלל למשפחה לא רק בגלל מצב בריאותה של מירנדה, כבר אחרי חודשיים הכריז בית החולים כי למירידה הקטנה נגרם נזק בלתי הפיך והיא לא תקום מזה לעולם. הוריה,שסרבו להפרד מביתם הקטנה, החליטו לתבוע את בית החולים, ואפילו החלו לגייס כספים ולבקש סיוע. אך לאחר מסע מפרך החליט בית המשפט כי למירנדה הקטנה אין סיכוי לחזור לעצמה והיא תנותק מהמכשירים.

בית החולים ניתק את מירנדה, שבוע שעבר הכריזה המשפחה על מותה של מירנדה הקטנה, המשפחה החלה לגייס כספים ללוויה של מירנדה וגם לקרן שפתחו המשפחה להגברת המודעות אודות הסכנה הכרוכה בגרעין פופקורן תמים וקטן. הורם יקרים שימו לב להוראות המצורפות ע"ג האריזות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית