גם יפֶה גם כּופֶה: הצמיד שיכריח אותך לעשות כושר

אם את פריקית של כושר ואופנה החלום שלך עומד להתגשם, קבלי את הפריט שישלב לך את שניהם באופן מושלם. צמיד חדש ואפנתי שמכיר אותך 'כעל כף ידך' ומזכיר לך כמה מים שתית, כמה ישנת, וכמה כפיפיות בטן את עוד צריכה לעשות (בריאות, אופנה)

מאמע | כיכר השבת |
הצמיד המעוצב והשיקי הזה, מבית המעצבת קייט ספייד, הוא לא עוד תכשיט יוקרה אופנתי רגיל. בתוך הצמיד הקשיח והמקסים ישנו מנגנון, שקייט ספייד מכנה אותו "מאמנת כושר אישית" המחובר אוטומטית לאפליקציה של קייט ספייד, ניו יורק, שעוקבת אחר כל הפעולות שלך בקפדנות, החל מהפעילות הגופנית שלך, דרך שעות השינה, וכלה בכמה כוסות מים שתית היום.

אם את מכורה לפעילות כושר, את וודאי מפנטזת לעיתים על מאמנת צמודה שתלווה אותך לאורך היום, תחייב אותך, תעודד אותך, תזהיר אותך ותחגוג איתך את הצלחותייך. עכשיו דמייני, שבמקום נוכחות אנושית שעלולה לעיתים לעצבן, ושתגבה ממך מחיר מופקע, את תקבלי את אותו תענוג כשהוא מונח באלגנטיות על מפרק ידך, במחיר של תכשיט ממוצע. אני השתכנעתי

וזה לא הכל, הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר, תאפשר לך לשלוט על פלייליסט המוזיקה, לצלם תמונות סלפי ולקבל הודעות המזכירות לך להיצמד למסלול בדך למרות שהיצבת לעצמך.

אם את מכורה לפעילות כושר, את וודאי מפנטזת לעיתים על מאמנת צמודה שתלווה אותך לאורך היום, תחייב אותך, תעודד אותך, תזהיר אותך ותחגוג איתך את הצלחותייך. עכשיו דמייני, שבמקום נוכחות אנושית שעלולה לעיתים לעצבן, ושתגבה ממך מחיר מופקע, את תקבלי את אותו תענוג כשהוא מונח באלגנטיות על מפרק ידך, במחיר של תכשיט ממוצע. אני השתכנעתי,וזה לא הכל, הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר, תאפשר לך לשלוט על פלייליסט המוזיקה, לצלם תמונות סלפי ולקבל הודעות המזכירות לך להיצמד למסלול בדך למרות שהיצבת לעצמך.,,אל תתנו לצמיד המעוצב להפליא עם הגימור המעודן שלו להטעות אתכם. בנוסף לכל יתרונותיו, הוא גמיש, עשוי מחומר שלא מעלה חלודה, דוחה אבק והכי חשוב- אינו זקוק לטעינה.
צילום: kate spade

אל תתנו לצמיד המעוצב להפליא עם הגימור המעודן שלו להטעות אתכם. בנוסף לכל יתרונותיו, הוא גמיש, עשוי מחומר שלא מעלה חלודה, דוחה אבק והכי חשוב- אינו זקוק לטעינה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית