חמודה! חורף חורף, אבל השומנים לא ישרפו את עצמם

הגיע הזמן לשרוף שומנים. לפעמים הדיאטה היא לא הגורם היחידי שיעזור לנו לשרוף את השומן ולהפכו לדלק במקום להפכו לצמיגים בצדדים. כמה טיפים שיעזרו לכם לרדת במשקל (בריאות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
החורף כבר מזמן כבש את ישראל, ואיתו הגיעו תופעות לוואי לא ממש נעימות, ולא, אנחנו לא מדברים על הכפור. החורף הוא זמן מועד מראש להשמנה. כשקר לך - את בבית, וכשאת בבית - את אוכלת. ועוד לא הזכרנו את הסופגניות. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך לרדת במשקל.

ריצה, ריצה ושוב ריצה!

השאלה היא, איך לרוץ? ידעתם שריצה בעליה מגבירה בעשרה אחוזים את קצב שריפת השומנים? חפשו עליה לא חדה במיוחד, מאה חמישים מטר יספיקו בהחלט! תרוצו בקצב מהיר עד שתגיעו לראש העליה, המתינו עשרים שניות ורדו בקלילות את הירידה בחזרה. אם אתם מאנשי ה'ביוקר', בחדר כושר ניתן לעשות זאת על מסלול הריצה המכני שעולה בשיפוע.

מתי לרוץ ולשרוף הכי הרבה?

מחקרים אומרים כי ריצה במצב של צום, בבוקר למשל, אחרי שינה מתוקה של כמה שעות מעלה את קצב שריפת השומנים בגוף. אז אם את קובעת לרכל עם חברה בריצת ערב, תדאגי שאת לא מסיימת את כל השאריות של הילדים מהארוחה. כמה שעות לפני הריצה מומלץ להימנע מאכילה כך שריפת האנרגיה תיהיה מהירה יותר. צריך לדעת שמדובר באנשים שרגילים לרוץ כי לאחר הריצה זה יש סכנה של אובר צריכת אנרגיה והלך על כל מה שחסכנו, וגם חבל על הבריאות..

הרימו את הקילומטראז' השבועי!

לא צריך לרוץ מהר וחזק יותר, אלא פשוט לרוץ יותר זמן! ריצה מהירה שורפת את רקמות השריר, ובכדי לשרוף שומנים עדיף ריצה או אפילו הליכה של תשעים דקות. ריצה ארוכה בתדירות של פעם פעמיים בשבוע, תואיל לקצב שריפת השומנים שלכם.

אימוני כוח בכל הכח!

אכן כן, אימוני משקולות ומכשירי התנגדות אמנם שורפים יותר את רקמות השריר, אבל היתרון שלהם הוא שבשעת מנוחה הם מגבירים את חילוף החומרים בגוף על ידי שימוש במאגרי הגליקוגן של הגוף. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא לבצע אימונים איטיים עם משקל נמוך יחסית ולהגדיל בהדרגה את מספר החזרות.

כן, גם מהירות עוזרת...

שילוב אימוני מהירות לפחות פעם בשבוע הוא תמיד מומלץ, בתנאי שמבצעים אותם בצורה מבוקרת. לכן זה מיעוד למתקדמים יותר. מומלץ ללכת על אימון שכולל ריצה מהירה לפרקים קצרים וחזרה לקצב הרגיל בכל 3-4 דקות.

תאכלו בריא.

כן, כן! לא לצעוק עלי! לאכול בריא זה חשוב, אבל זה לא הפתרון שיהפוך אותך ל״מושלמת״ שחלמת להיות . תזונה נכונה בלבד, לא תוביל לשריפת שומנים בקצב גבוה בטווח קצר ולא תאזן את משקל הגוף. המטרה היא לבנות תפריט שישמש כדלק לתכנית האימונים ויחדש באופן תדיר את מאזן האנרגיה של הגוף.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית