בת מזל טלה או שור? תכירי קצת את עצמך..

על אף שאת מעל המזל, יש קוים כליים ומאפיינים שניתן לראות כי הם קיימים בכל אחד מאיתנו לפי החודש בו הוא נולד ולכוכב שמזלו משתייך * אז אם את בת מזל טלה או שור, הנה כמה קווים מאפיינים שיעזרו לך להכיר את עצמך קצת יותר טובים (מזלות)

ברכה כהן | כיכר השבת |
אז כפי שסיכמנו, הגענו לשלב מעניין נוסף: מהם המזלות? לאחר שנסים את 12 המזלות – נתחיל להכיר את 12 הבתים, לכל מזל יש גם בית - וגם כוכב . אז בהמשך נפרט את איכויות 12 הבתים ונכיר את 12 הכוכבים ומשמעותם. אז, קדימה..

טלה: יסוד אש, כוכב מרס, ילידי: 21.3 עד 20.4

עיקרו של הטלה – נאמנות עצמית, לחוות את החיים, לחיות את הרגע עד תומו. לנסות לגלות דברים להתחרות, לנצח, להוכיח, מילות מפתח של הטלה הן: חלוציות, עוז רוח, יוזמה העזה יכולת פריצה חיוניות, ספונטניות, התלהבות, ישירות, עצמאות, התלהבות, מנהיגות, גילוי לב, נוכחות, אדרנלין, מהירות, יצר, תשוקה, להט, דחף. טלה מונע ע"י דחף החיים ורצון עז להגן על החיים נכונות להסתכן ונכונות להתנסות.

השיעור - התפקיד של הטלה: לגלות את עצמו ואת משמעות בואו לעולם. לחפש, לנסות דברים ולחיות את הרגע לפתח רצון ואמון עצמי.

הביטוי החיובי של הטלה: ישירים, תמימים, מלאי אנרגיה, ושמחת חיים, לא שומרים טינה, מתלהבים, ספונטניים, מתחממים מהר ומתקררים מהר, חלוצים, הרפתקנים, גלויים, לא מסתירים שום דבר, אבל נועזים מאוד. אימפולסיביים ונהנים מכל רגע.

הביטוי השלילי של הטלה: יתבטא בתחרותיות יתר, תוקפנות, בעל פתיל קצר, מאוים מכל דבר ומגיב באלימות והתפרצות חוסר הקשבה, אגואיסטיות, מלחמות ורעש. סיכונים מיותרים, מסכן את עצמו ואחרים, קושי לסיים את מה שהתחילו. משכנעים. מלהיבים, מכניסים את האחרים לפרויקטים ועוזבים באמצע.

מקצועות של הטלה: עצמאות בעבודה, לא לנהל ולא להיות מנוהל, בעלי חנויות ועסקים עצמאיים קטנים או מנהלי שיווק בחברות גדולות לטלה יש יכולת שיווק וכישרון לדחוף ספורט, תנועה תחרות, משטרה בטחון שומרי ראש ספרות שיעור מתקני דודי מתעסקים באש פעלולנים.

בזוגיות: הטלה מתלהב מהר ומתקרר מהר, הם נאמנים מאוד, גלוי, ישיר, לא מתחנחן, לא מתבייש ברגשותיו האמיתיים, מראה מה שיש.

שור: יסוד אדמה, כוכב ונוס, ילדי 21.4 עד 20.5

שור קשור בשגשוג, צמיחה, שפע, יציבות, התמדה, עיצוב הצורה, טיב, איכות, עמידות, עושר ביסוס כלכלי, איתנות, היאחזות צמחיה, אדמה, הסתפקות עצמית, המשכיות שורשים, מסמל את הכישרונות שיש בנו, קשור בחושים בכללי ובחוש הריח בפרט, הכי חושני בגלגל.

השיעור - התפקיד של השור: הוא להתחבר אל הגוף ,לטפח את הפיסיות, לנטוע יתד בעולם, לפתח את הכישרונות, ליצור טריטוריה, לבחון את הערכים המנחים את חייו ואת בחירותיו ולהפנים לגמרי את רעיון הבחירה החופשית.

הביטוי החיובי של השור: תהיה סבלנות רבה, איטיות נינוחה, נאמנות לעצמו והסתפקות בעצמו. אדם היוצר טריטוריה משלו ומטפח אותה וכל אשר בה. אנשים המצטיינים בשכל ישר והגיון בריא, פועלים לפי ערכים יציבים וברורים, תמיד תדע למה לצפות מהם, אמינים, מילה שלהם זה מילה, יש בהם התמדה נחישות, דואגים לעצמם ולקרוביהם, עקביים, שיטתיים, ויוצרים שפע, להיצמד לשור מאבטח אותך מפני רעב ומחסור.. מקפידים לשלם חובותיהם בדייקנות ובמועד. מושכים, חושניים, בעלי טעם מעולה וטביעת עין בלתי רגילה לאיכות של אמת. לא מתחברים לדבר זול או מזויף. הם יודעים לשלוט בכעס מגיבים באורך רוח לפרובוקציה, לא מתפרצים. שור הוא מזל עתיר כישרונות, מחובר למוסיקה. תנועה, עיצוב, אסתטיקה, איטיות.

הביטוי השלילי של השור: האדם מבוצר, עקשן, לא כ"כ משוחרר, רוצה עוד ועוד במיוחד בעניינים חומריים, לעיתים לא יחזירו חובות או דורשים מחירים יקרים מידי, צורך חושי מוגזם. רכושנות כלפי אנשים. שור הוא סבלני ומאופק אולם מידי פעם עלול להיראות התפרצויות זעם קשות, צרות אופק עצלנות ואיטיות.

מקצועות השור: עיצוב, ארכיטקטורה, אדריכלות, עיצוב פנים, מוסיקה, זמרים, אמנים, גילופי עץ, ריהוט עתיק שטיחים, ריחות בשמים, גידולי פר מכוני כושר, ספורט, ריקוד, התעמלות, מסעות, כסף, בנקים, גביית כספים, לשור כישרונות רבים כל מה שעושים עושים טוב, עמיד, נוח.

בזוגיות: השור זקוק לקשר איתן ומאריך ימים, יודעים מה מתאים להם ומה הם רוצים, רכושניים כלפי בן הזוג, השור לא אוהב מצב הסבוך ולא ברור במערכת, ביחסים מחפש פתרונות מעשיים ותכליתיים, הם לא בעניינים של "בוא נדבר על זה.. יותר מקשיבים מאשר מדברים. שומרים על הקשר, לא מתסבכים סביבו. קשר עם השור בנוי על יסודות איתנים, מאריכי ימים אינו נוטה לפרידות וגירושין.

תתחילו להכיר את ..עצמכן

שבוע הבא נמשיך אי"ה על תאומים סרטן...


ברכה כהן – פסיכותרפיסטית ומאבחנת עפ"י מפות לידה. מייל: Brachachoen86@gmail.com. נייד: 052-7668141

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית