תתרזמרי לך: הסוד שבחליטת הרוזמרין

סובלת מנשירת שיער? היעדר ברק וחיוניות הם סימנים של שיער פגום. הקצוות שלך מפוצלים ואת חרדה שבקרוב תישארי עם קבוצת שיער ביד מאשר על הראש? יש פתרון! הגיע הזמן שתגלו סופסוף את נפלאות הרוזמרין (בריאות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
רוזמרין הוא צמח רב-שנתי שהפך נפוץ מאוד בישראל, בעיקר בגלל האקלים. הוא צומח כענפים צפופים שעליהם עלי מחט ירוקים-אפורים ותפרחת כחולה. זהו צמח עתיק בעל סגולות מיוחדות ובתרבויות שונות אף מיוחסים לו כוחות מאגיים שונים כמו יכולת לגרש שדים, להדוף מחלות, להעשיר את הזיכרון ולנטרל תחושת תשישות.

ברפואה הקונבצניואלית נעשה בו שימוש בעיקר לטיפול בכאבי ראש ומגרנות, כמו גם לטיפול בבעיות עיכול ולהרגעת הגוף. מסתבר שבין סגולותיו של הצמח, יש לו גם יכולת לחזק את שורש השערה ולמנוע נשירה. השיטה היא פשוטה והסוד הוא בחליטה.

מוכנה? תחלטי..

כך תכיני את חליטת הרוזמרין:

1. יש לקחת ענף רוזמרין ולקלף ממנו את העלים.

2. את העלים מכניסים לסיר עם מים ולחמם אותו עד כדי רתיחה.

3. אחרי הרתיחה יש לצנן את הסיר עם העלים המושרים בו לכ-24 שעות .

4. כעבור יממה ניתן להוציא את העלים ולהעביר את החליטה האדמדמה לבקבוק או צנצנת ולשמור בקירור.

כך תשתמשי בחליטה:

בסוף כל חפיפה או הרטבת השיער, כשאת עדיין במקלחת, יש לצקת על הקרקפת הרטובה את חליטת הרוזמרין ולתת לנוזל לטפטף על השיער. ניתן להעביר אצבעות על הקרקפת כדי לוודא שהנוזל התפשט, כמו גם להחליק אותו על קצוות השיער.

מכיוון שהחליטה ישבה במקרר, התחושה הראשונית של הנוזל על הקרקפת היא מעט מצמררת, אך מהר מאוד תחושת רעננות. הרוזמרין משפר פלאים את מראה השיער ונותן לו בריאות, ותחושת פרשיות שלא נגמרת..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית