תתארו לכם: ילדה מצאה תינוקת בת יומה בחצר הבית

כשילדה בת 9 הבחינה ברגלים זזות מאחורי שיח בחצר הבית שלה היא לא חלמה שמדובר בתינוקת בת יומה עם חבל הטבור שלה עוד מחובר אליה. לאחר מעשה התברר כי היא היתה המלאך ששמר עליה (ילדים, בעולם)

שושי אינדורסקי | כיכר השבת |
חבילה מפתיעה
מה יכול לגרום לאם טרייה לנטוש את תינוקה הרך שזה עתה נולד בחצר אחורית של בית. זאת אף פעם לא נדע. בכל מקרה זו לא תופעה נפוצה, ולמעשה אף די חריגה, וסביר להניח שדי תופעו לגלות תינוק רך בחצר הבית שלכם. זה בדיוק מה שקרה לאליסיה בת ה-9 ששחקה בחצר ביתה בצהרי יום שני האחרון כאשר הבחינה לפתע במשהו זז.

"הסתכלתי וראיתי רגליים בועטות וחשבתי, 'האם זה חזיר? בגלל שיש לנו שני חזירים חשבתי שאולי נולד להם תינוק או משהו", ספרה אליסיה לחדשות WGN9. היא רצה מיד פנימה לספר לאמא שלה.וכשזו יצאה החוצה, היא מצאה לחרדתה תינוקת שזה עתה נולדה עם חבל הטבור שלה מחובר אליה, שזופה מחום ועטופה בסדין שחור.

"הרמתי אותה מיד, רצתי אל הבית, עטפתי אותה בשמיכה חדשה, וזה היה הרגע שבו הבנתי שהשליה עדיין צמודה אליה", ספרה האם, היידי. בעוד היידי טיפלה בתינוקת, היא הורתה לבתה להתקשר למוקד 911.

הטמפרטורות טיפסו קרוב ל -32 מעלות באינדיאנה ביום שני, ובמשרד השריף העריכו כי התינוקת היתה בחוץ כמה שעות לפחות אם לא לילה שלם. התינוקת נלקחה לבית החולים הקרוב, שם היא טופלה בכוויות השמש שסבלה מהן, אך תוארה כ"ילדה צעירה ובריאה," על פי ה-NBC שיקגו.

המשטרה קוראים לתינוק "הנס ג'יין דו", במסיבת עיתונאים, ג'ון בנקיץ' השריף המקומי אמר: "אם אליסיה לא היתה הולכת לחצר האחורית לשחק, זה היה יכול להסתיים באופן טרגי. היא מלאך ששמר על הילדה הזו.".

המשטרה עושה את מירב המאמצים למצוא את אם התינוקת. אך נכון לפרסום הכתבה החוקרים לא אתרו אותה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית