חשבת על זה? הידיים שלך זה כרטיס הביקור שלך

הידיים שלנו חשופות תמיד. אנו עובדים איתם, מבצעים מלאכות שונות, כותבים, שוטפים כלים, עובדים בגינה, הן נחשפות לשמש בצורה תמידית מבלי יכולת להגן עליהם בכיסוי בזמן הקיץ, ובכלל הן תמיד משרתות אותנו בכל זמן ומזג האוויר, מתפקידנו לדאוג לבריאותו של עור הידיים ולשמור עליו לח, נקי וללא כתמי שמש. איך עושים זאת? (בריאות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
שימרי עליהן..
דיברנו על השמש הקופחת, הרוח והקור המייבשים את עור הידיים בעיקר בחורף, מי הברז משטיפת הכלים וכתמי העור והקמטוטים המצטברים על עור הידיים. ובכן, באמצעות תחזוקה שוטפת וטיפול שגרתי יומי ולא מסובך במיוחד אפשר לשמור מצוין על עור הידיים ולגרום לו להיראות ולהרגיש חיוני מתמיד ולהזדקן לאט יותר.

נכון, צריך לעשות שינוי מחשבתי ולא להתייחס רק לעור הפנים, אלא לתת יחס גם לידיים, ואם צריך להשקיע בקרמים טובים, אז כדאי ללכת על זה בלי לחסוך. אתם לא רוצים להשקיע כל כך הרבה אנרגיה וממון בשמירה על מראה צעיר ביתר חלקי הגוף, כשהכתמים והקמטים בכפות הידיים מסגירים את גילכם האמיתי. על זה לא חשבתם..

איך מונעים כתמים בעור הידיים ?

ובכן, קרם הגנה הוא הפיתרון היעיל ביותר, במיוחד בקיץ. קרם זה מאט את הזדקנות הידיים כתוצאה מקרני השמש המזיקות ומפחית את הסכנה לכתמים ולסרטן עור במקרה הגרוע. דרך נוספת לשמור על בריאות הידיים ומראה רענן היא שימוש בפילינג שמסיר תאי עור מתים ותורם להרגשה רעננה בידיים.

בחורף מזג האוויר הקריר והיבש נוטה ליבש את עור הידיים החשוף (בארץ לא נוהגים ללכת עם כפפות), לכן חשוב להשתמש בקרם לחות טוב. גם שמן גוף הנמרח על העור נותן כמות מצוינת של לחות לעור ומראה בריא ורענן. אפשר לעשות זאת מספר פעמים ביום. הכי חשוב לעשות זאת אחרי שטיפת ידיים או שטיפת כלים.

אם אתם נוהגים להתקלח הרבה זמן, כדאי שתקצרו קצת. כך תמנעו מייבוש העור בגלל המים החמים שלוקחים מהשמנוניות של העור ואולי על הדרך תחסכו מים. אם כבר מדברים על מקלחת, חשוב שתשתמשו בסבון המועשר בלחות ולא סבון רגיל מייבש.

כמובן , ישנם קרמים מצוינים לטיפוח ושמירה על עור הידיים. הטובים שבהם מבוססים על שמן חוחובה, שמן נבט חיטה, אובליפיכה או זרעי ענבים ומועשר בויטמיני E ו- A . שימו לב אם בקרם יש מסנני קרינה. קרמים אחרים מכילים חמאת קקאו, חמאת שיאה ושמנים שנועדו לשמירה על לחות הידיים והידיים שומרות על מגע רך ונעים.

תמיד חשוב לשים משהו שמנוני על העור כך העור שומר על מראה בריא וצעיר. המראה היבש מבגר מאוד ונותן תחושה לא טובה. קרמים עם חומצות פירות יכולים לשפר את מצב הקמטים בידיים אם כי לא להעלימם. אם יש לכם כבר קמטים ניתן להשתמש בטיפול פילינג במכוני הקוסמטיקה, שם תבוצע גם החדרת לחות לשכבות העמוקות יותר של העור.

לסיכום, כדאי מאוד לתת יחס מועדף לעור הידיים, להישמר מקרני השמש, למרוח קרמים בעלי לחות גבוהה ולא להשתמש בהמון מים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית