איוונקה-יעל טראמפ מצטרפת לקהילת חב"ד?

כמו כל זוג דתי טוב, אחד הסידורים הראשונים במעבר לשכונה חדשה, הוא מציאת בית כנסת הולם. אז קבלו; איוונקה-יעל טראמפ ובעלה ג'רארד קושניר יצטרפו למניין המתפללים בבית הכנסת 'דה שול' בוושינגטון כחברים בקהילת חב"ד המעתירה בבירה (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
מצטרפים??
לרגל כניסתו הצפויה של הנשיא דונלד טראמפ לבית הלבן בוושינגטון, החליטה ביתו הנאמנה, איוונקה (או יעל, אם תרצו) לעבור לסביבה ורכשה לאחרונה יחד עם בעלה, ג'רארד בית בבירה. במסגרת ההכנות למעבר לבית החדש, חיפשו השניים - כמו כל זוג דתי טוב - בית כנסת אליו יצטרפו כחברים מן ה'מניין'.

לאחר מסע 'דייג' ארוך שסוקר בהרחבה בכלי התקשורת, בו בחנו בני הזוג את ההיצע הרוחני של העיר, נבחר בית הכנסת של קהילת חב"ד 'דה שול' (TheSHUL), בראשות הרב לוי שם-טוב.

ה-JTA דיווח כי השיקול שהניע את הבחירה היה העדפתם של השניים לאווירה משפחתית וחמה, מה שמצאו בבית הכנסת של חב"ד המונה לא יותר מ-60 משפחות. בנוסף בית הכנסת האורתודוקסי של העיר מונה בין שורותיו פעילים מוצהרים של המפלגה הדמוקרטית ותומכים של היריבה לשעבר, הילרי קלינטון. מסתבר שבני הזוג העדיפו אווירה אוהדת יותר ופחות חיכוכים פוטנציאלים על רקע פוליטי בעיצומה של תפילת שבת רגועה.

לאחר מסע 'דייג' ארוך שסוקר בהרחבה בכלי התקשורת, בו בחנו בני הזוג את ההיצע הרוחני של העיר, נבחר בית הכנסת של קהילת חב"ד 'דה שול' (TheSHUL)
‏משפחת קושניר (צילום: פייסבוק)

ב'דה שול', המרוחק 7 דקות בלבד מביתם החדש של הזוג הנשיאותי, חברים פוליטיקאים יהודים נוספים ביניהם הסנטור לשעבר ג'ו ליברמן, שר האוצר המכהן ג'ק לו וכן שגרירים יהודים נוספים. מדובר בעוד סממן יהדותי מובהק בשרשרת ארוכה של פעולות שבצעו בני הזוג הדתי הראשון בארה"ב.

בשבוע שעבר העלתה משפחת קושניר- טראמפ תמונות משפחתיות מלבבות על רקע חנוכיה דולקת. בנוסף, כמה ימים לפני הבחירות בארה"ב תועדו בני הזוג בציונו של הרבי לובביץ כשהם מתפללים, מן הסתם, להצלחת אביהם במערכה.

מי יודע, אולי כאות הוקרה ולאור ההצלחה בבחירות, החליטו בני הזוג להצטרף לקהילה החב"דית...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית