כך תהפכי מחובבת קניות פשוטה לצרכנית נבונה יותר

"שופינג" היא מילת קסם! רבות מאיתנו מאוהבות במילה הזו. נשים אוהבות קניות, והאמת שאין מה להתבייש בכך! רק לחשוב על האושר הגדול שגורמת לנו כל חולצה חדשה, על קניית השרשרת המושלמת שחלמנו עליה. על החיפוש בין המדפים ועל קולבי הבגדים, על המדידה, ובסוף על שקיות הנייר היוקרתיות בהן מונחות להן כל הקניות החדשות שלנו, הרי אין שמחה גדולה מזו * המדריך הבא יעזור לך לקנות בצורה חכמה ונבונה יותר (קניות, צרכנות)

נטלי פולג | כיכר השבת |
קניות באינטרנט
מסקר שנערך בקרב קונים ישראלים ובחן את הרגלי הקנייה שלנו עלה, כי כמעט 50 אחוז מהנשים מוציאות את מרבית כספן, בממוצע 500 ש"ח לחודש, על בגדים (לעומתם רק 35 אחוז מהגברים משקיעים את מרבית כספם בקניית בגדים). עוד עלה מהסקר, כי עד גיל 40 ההוצאה שלנו על בגדים היא המשמעותית ביותר עבורנו וככל שאנו מתבגרות ויש לנו יותר כסף כך אנו נעשות שקולות יותר, פחות מוציאות כסף על ביגוד ומשקיעות במוצרים אחרים.

איך לעשות קניות ולא לפשוט את הרגל?

אל דאגה! גם בימים טרופים אלה כאשר צריך להצטמצם ולהיות שקולים יותר בענייני השופינג, לא צריך לוותר על החדווה הגדולה שבקנייה של מוצרים חדשים, פשוט צריך להפוך מסתם חובבות שופינג לצרכניות נבונות יותר. והכלל הוא דיי פשוט, אם בעבר נהגתן לשלוף את כרטיס האשראי מהארנק גם בלי לחשוב קודם, עליכן פשוט לעצור, לחשוב, לברר ולקנות כמעט כל דבר שאתן זקוקות לו אך במחיר זול יותר.

מדריך קניה חכמה:

העושר האינסופי של מוצרי הצריכה, של הקניונים, של רשתות השיווק ושל החנויות הייעודיות,מוביל לתחרות אמיתית וחיובית על כרטיס האשראי של כולנו. בכל יום מתפרסמים בעיתונות, בשלטי חוצות וברשת האינטרנט מאות מבצעים, הטבות והצעות שלעיתים (טוב,בדרך כלל) פשוט קשה לסרב להן.

קניות באינטרנט - איך לקנות ברשת בזול?

רשת האינטרנט, נוסף ליתרונותיה הרבים האחרים, היא גם זירה שיווקית המאפשרת קנייה חכמה, פשוטה, קלה ופעמים רבות גם בהנחה משמעותית. ברשת ניתן היום לקנות כמעט כל דבר, החל מבשמים ומוצרי קוסמטיקה, דרך משקפי שמש מהמותגים המובילים ועד לרהיטים לדירה החדשה.

למה עדיף לעשות קניות רשת?

לקנות באינטרנט זה לקנות בזול, מרבית המוצרים המוצעים ברשת מגיעים ישירות מהיבואן לצרכן ואינם כוללים את פערי התיווך. מסיבה זו, המחירים ברשת הם זולים בעשרות אחוזים!.

השוואת מחירים חכמה:

ברשת ישנם אתרים רבים בהם ניתן להשוות מחירים של מוצרים שונים ולבחור במקום הזול ביותר מתוך מגוון האפשרויות.(זאפ למשל)

אפשר להתחרט:

קניתן משהו ואתן לא מרוצות, לפי חוק הגנת הצרכן, תוכלו להחזיר את המוצר וכספכם יושב לכן תוך 14 יום.

חוות דעת:

ברשת מתפרסמות חוות דעת שונות ואובייקטיביות של גולשות ושל גולשים שכבר קנו את המוצר בו אתן מתעניינות.

קניות בלחיצת כפתור:

כדי לקבל את המוצר תצטרכו בעיקר להפעיל את אצבעות הידיים, המוצר אותו קניתן יגיע אליכן עד פתח הבית או לכל היותר עד סניף הדואר הקרוב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית