מזל טוב, פותחת עסק עצמאי? קחי כמה טיפים

רוצה לפתוח עסק חדש? חולמת להיות עצמאית? כמה טיפים חשובים והכרחיים לנשים שרוצות לפתוח עסק. והפעם? איך מתנהלים מול הבנק (עסקים)

נטלי פולג | כיכר השבת |
בוא נדבר ביזנס

הכיני לך תכנית:

את צריכה להגיע מסודרת גברתי, זה אומר לעשות ממש שיעורי בית.הכיני לך תכנית עסקית קצרה (לא לחפור) תכנית שתעזור לבנקאי לדעת מי את בתמצות. רשמי בתכנית מה מהות העסק,מה השאיפה של העסק, מי הספקים של העסק שלך, ומי הם בכלל קהל הלקוחות? למה העסק שלך הוא מיוחד ושונה ומה היתרון שלו. טוב גם לרשום מה התחזית שלך של ההכנסות וההוצאות של העסק, ומה התקציב שלך.

הכירי את הבנקאי:

לפני שאת בכלל פותחת חשבון, קבעי פגישת הכרות עם בנקאי הסניף. תתאמי עמו פגישה מראש,ו זכרי שהבנקאי הוא אלוף ומתמחה, לא סתם הוא נבחר לתפקיד. תתייעצי אתו דברי איתו הסבירי לו וקחי ממנו את הטיפים וההטבות שמעניק הבנק לפותחי חשבון עסקי, ועל האשראי שלהם.

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני:

הבנק לא סתם מחלק אשראי לכל דחפין, אחד הכללים של הבנקים במתן אשראי לעסקים. הוא הערכת בעל העסק. ולפיכך, לרושם הראשוני שלך מולו ישנה חשיבות רבה! את בעצם הפנים של העסק, תוסיפי גם בתכנית העסקית שלך כמה מילים עלייך, על הרצונות והחזון שלך. הראי ביטחון ותתנהגי בהתאם. ספרי לו כמה את משתוקקת לפתוח את העסק וכמה את סוחרת ממולחת ששווה להשקיע בה.

תדאגי להתנהלות מסודרת ואחראית מול הבנק:

זה כלל חשוב במיוחד. אם לא ההכי חשוב מכולם.בסך הכל בכל מתן אשראי הבנק לוקח על עצמו סיכון גבוה. ולכן, כאשר רואה הבנקאי אישה מסודרת שמגיעה בזמן ועומדת בכללים, מנהלת נכון את העסק ופעילה בו, מבחינת הבנק הסיכון שהם לקחו הוא קטן, והם סומכים עלייך. אך ברגע שתתחילי לזלזל, תאחרי עם התשלומים, לא תגיעי לפגישות, או שתתנהגי מולם בהתנהגות מרושלת, אוטומטית זה מדליק לבנק נורה אדומה עלייך ועל העסק שלך. את צריכה להראות שהעסק מופעל על ידך ולא מופעל מעצמו, חובה עלייך, בעלת העסק, לערוך תזרים מזומנים מסודר בכדי לצפות חריגות כלשהן, וכך הבנק יעזור לך להערך מראש לפני כל בעיה אפשרית.

תזכרי, היחסים בינך לבין הבנקאי, חשובים ואף נתפסים ממש כחוזה מהותי. לכן, נסי לעמוד בדברייך, אם קבעת פגישה הגיעי בזמן, ואם לא היה ביכולתך להופיע, תעדכני אותו לפני. הראי לו שאת שולטת במצב והאחריות היא חלק בלתי נפרד ממך.

אז, בהצלחה ואל תשכחי מעשרות!

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית