לילדים בלבד: איזה מגפיים קנית לילדים החורף הזה?

רכישת מגפיים לילדים יכולה מהר מאד להפוך מחוויה אמורה להיות נחמדה, לפחות חביבה בעליל. לקרוקס יש מגוון מגפיים שילדים אוהבים. אז מי אמר שקרוקס זה רק לקיץ? תכירו את המגפיים החמודים של קרוקס לילדים (צרכנות)

מאמע בשיתוף קרוקס | כיכר השבת |
לילדים בלבד
בעבר, כשדיברנו על קרוקס, מיד חשבנו על נעלי הנוחות האוויריות הללו לקיץ. זה מה שהיה הסמל המסחרי של קרוקס, עם חומר הקרוסלייט הייחודי בו הם משתמשים. אבל בשיטוט האחרון ברשת חנויות "crocs & more', גילינו שקרוקס הם כבר מזמן הרבה יותר מנעל קיצית אוורירית. נכון, קרוקס היא נעל נוחה ונעימה, אבל היא מגיעה במגוון פלטפורמות: כנעל אופנתית, כנעל ספורטיבית, כנעל מאווררת בקיץ – וכעת מתברר שגם כמגפיים איכותיות לחורף.

באמצעות טכנולוגיות והשימוש בחומרי גלם איכותיים וסוליות המיועדות לאחיזה יציבה של כף הרגל, ומאידך שמירה על אופנתיות וטרנדיות בעיצוב הנעליים.

נעלי קרוקס מיוצרים מחומר הקרוסלייט - CROSLITE TM – חומר ייחודי המאפשר ייצור נעלים נוחות ואופנתיות המתאפיין בכך שהינו קל משקל. אלא שאחת מתכונותיו של החומר, משמעותית ואפקטיבית מאוד בכל הקשור למגפיים. הקרוסלייט מבודד היטב מחום ומקור, מה שמאפשר לכפות הרגלים לשמור על חום הגוף הטבעי. אחת הבעיות הנפוצות בחורף הוא קור הנעל שנגרם כתוצאה מהטמפרטורה בחוץ. במגפיים של קרוקס זה לא קורה!

כשהסתובבנו בחנויות של קרוקס & מור, גילינו מגוון עצום של מגפיים לגברים ולנשים, לילדים וילדות, לכל גיל ובכל צבע שלא תבחרו. כל המגפיים אטומים כמובן למים ומתאימים ליום גשום וחורפי. מעבר לעובדה שציינתי קודם ולפיו החומר ממנו עשוי המגף עצמו מבודד, יש לקרוקס גם לא מעט דגמי מגפים מרופדים ומוחממים יותר עם פרווה סיננטית ועוד.

כאמא, בחרתי להתמקד כמובן במגפיים לילדים, ובעיקר בעיצובים המרהיבים שלהם. מצאתי כאן מגף חמוד לילד, בצבע כחול עם פסים אדומים סולדים למדי. את הקו הסולידי הזה ראיתי גם במגף בצבע אספרסו עם פסים כתומים. לילדות החמודות מצאתי כמובן דגמים מעוטרים בסמלי 'הלו קיטי', מגפים בגווני ורוד עם פסים או בקווים נקיים.

אבל את היופי האמיתי גיליתי כשחזרתי הבייתה והילדים התפארו במגפיים שקנו. המגפים כל כך נוחים להם והם מבקשים לנעול אותם בכל יום, בין אם גשום וסוער ובין אם השמש החורפית מבצבצת. "מה אכפת לי אם יש שלוליות או לא. אני אוהב את המגפיים", מריע הילד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית