בת מאה כבת 20: לא תאמינו בת כמה המנתחת הזו

מנתחת ברוסיה בעלת רזומה רפואי מרשים שכולל עשרות אלפי ניתוחים מוצלחים, תחגוג במאי הקרוב את יום הולדתה ה-90. לא התרשמתם? אז קבלו: היא עדיין בתפקיד (בעולם)

mame | כיכר השבת |
היא לא המנותחת, היא המנתחת
הסימפטום הראשון שמזוהה עם גיל הזקנה הוא הרעד הבלתי נשלט בידיים. אנשים מבוגרים מתקשים בפעילות הכרוכה במוטוריקה עדינה ובמטלות שדורשות ריכוז ודיוק רב. על רקע זה מפתיע עד בלתי יאומן לגלות מנתחת ברוסיה בעלת רזומה רפואי מרשים שכולל עשרות אלפי ניתוחים מוצלחים, שתחגוג במאי הקרוב את יום הולדתה ה-90. לא התרשמתם? אז קבלו: היא עדיין בתפקיד.
,ד''ר אלה איליניצ'נה לבושקינה, עובדת מזה 68 שנה כמנתחת בבית החולים בעיירה ריאזאן הסמוכה למוסקבה הבירה. למרות המבטים החשדנין והחוששים שסביר להניח שהיא מקבלת מידי פעם מפציינטים חדשים, אלה ממשיכה בהתמדה ללכת מידי יום לעבודה שהיא כה אוהבת. לטענתה לא מדובר בסתם עבודה אלא ב'דרך חיים'. ''אם לא אעשה את הניתוחים, מי יעשה אותם בשבילי?'' הוסיפה.,,למרבה הפלא, למרות גילה המופלג, ידיה של אלה אינן רועדות כלל. ולמעשה, המגבלה היחידה של אלה היא לא גילה אלא גובהה שלא עולה על מטר וחצי. את הניתוחים שלה היא מבצעת כשהיא עומדת על שרפרף נמוך שמגביה אותה מעט. ללא ספק האישה הקטנה - גדולה הזאת לא נותנת למגבלות שלה להפריע לה להגיע רחוק
‏לא עוצרת... (צילום מסך מתוך יוטיוב)

ד''ר אלה איליניצ'נה לבושקינה, עובדת מזה 68 שנה כמנתחת בבית החולים בעיירה ריאזאן הסמוכה למוסקבה הבירה. למרות המבטים החשדנין והחוששים שסביר להניח שהיא מקבלת מידי פעם מפציינטים חדשים, אלה ממשיכה בהתמדה ללכת מידי יום לעבודה שהיא כה אוהבת. לטענתה לא מדובר בסתם עבודה אלא ב'דרך חיים'. ''אם לא אעשה את הניתוחים, מי יעשה אותם בשבילי?'' הוסיפה.

למרבה הפלא, למרות גילה המופלג, ידיה של אלה אינן רועדות כלל. ולמעשה, המגבלה היחידה של אלה היא לא גילה אלא גובהה שלא עולה על מטר וחצי. את הניתוחים שלה היא מבצעת כשהיא עומדת על שרפרף נמוך שמגביה אותה מעט. ללא ספק האישה הקטנה - גדולה הזאת לא נותנת למגבלות שלה להפריע לה להגיע רחוק

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית