4 דברים שגורמים לחלומות המוזרים שלכם

אם את מוצאת את עצמך מידי לילה בורחת מלטאה ענקית בספינה בעלת אין ספור קומות מנסה להזכר במתכון של עוגת הגבינה לפני שהיא תטרוף אותך (חלום שהיה), יתכן שאת פשוט צריכה לשנות את הרגלי האכילה שלך (מחקרים)

mame | כיכר השבת |
שלא יבוא לי בחלום...
אחרי יום ארוך ומפרך, סוף סוף הגיע הזמן לקפוץ למיטה ולכסות את היום הקשה בשמיכת פוך מפנקת. כבשה אחת, שני כבשים ... ולפני שאת שמה לב, את כבר רודפת במדרגות לולייניות בלתי נגמרות, אחרי חמותך שהופכת פתאם לחברה המעצבנת מהעבודה שצועקת עלייך באזני כולם בישיבת צוות במשרד שאת פתחת את הצנרת (!) ושברת את המקנף (את גם חולמת מילים מוזרות?). את מתעוררת טרופת נשימה, מסוייטת ומזיעה ומפחדת להירדם בחזרה. אז מהיום הסיוט הזה נגמר. אנחנו יודעים מה יכול להיות הגורם לחלומות הקריפיים שלך.

1. אכילת גבינה

1. אכילת גבינה ,,מחקר שנערך על ידי ועדת הגבינות הבריטיות מצביע על כך שהטוסט שאכלתם לארוחת הערב יכול להיות אשם בחלומות המוזרים שהיו לכם אתמול בלילה. נשמע מוזר? קבלו את הנתון הבא: סוגי הגבינה שאתם אוכלים יכולים לגרום לסוגים שונים של חלומות. לדוגמא: אם תאכלו גבינת צהובה אתם צפויים לחלום על סלבריטאים. גבינה כחולה לעומת זאת עלולה לגרום לכם לחלום חלומות מוזרים למדי (משתתף בניסוי חלם על תנין צמחוני שכעס כי הוא לא יכול לאכול את הילדים... אז כזה), בואו נגיד, שלא הפסדנו מכך שהגבינה הזו אינה כשרה.,2. לקיחת מלטונין,,במידה ואתם צורכים אותו, יתכן שזה הגורם לחלומות המוזרים שלכם. כדור שינה הפופולרי הזה, מגדיל את קצב ריצוד העיניים שלכם בלילה, מה שיכול לגרום לחלומות קיצוניים בחדותם. מומחים מהאוניברסיטה של המרכז הרפואי מרילנד ממליצים על לקיחת מינון נמוך יותר כדי לראות אם הפינגווינים הסגולים המוזרים מפסיקים להחליק על התקרה שלכם.,3. אכילה לפני השינה,,זאת לא אמונה טפלה: אכילה בסמוך לשעת השינה מעלה את טמפרטורת הגוף ובועטת את קצב המטבוליזם להילוך גבוה, אשר מגביר את פעילות המוח שלנו בזמן שנת החלום (REM)
‏צ'ייייז (צילום: שאטרסטוק)

מחקר שנערך על ידי ועדת הגבינות הבריטיות מצביע על כך שהטוסט שאכלתם לארוחת הערב יכול להיות אשם בחלומות המוזרים שהיו לכם אתמול בלילה. נשמע מוזר? קבלו את הנתון הבא: סוגי הגבינה שאתם אוכלים יכולים לגרום לסוגים שונים של חלומות. לדוגמא: אם תאכלו גבינת צהובה אתם צפויים לחלום על סלבריטאים. גבינה כחולה לעומת זאת עלולה לגרום לכם לחלום חלומות מוזרים למדי (משתתף בניסוי חלם על תנין צמחוני שכעס כי הוא לא יכול לאכול את הילדים... אז כזה), בואו נגיד, שלא הפסדנו מכך שהגבינה הזו אינה כשרה.

2. לקיחת מלטונין

‏כדור לשינה עם חלומות (צילום: שאטרסטוק)

במידה ואתם צורכים אותו, יתכן שזה הגורם לחלומות המוזרים שלכם. כדור שינה הפופולרי הזה, מגדיל את קצב ריצוד העיניים שלכם בלילה, מה שיכול לגרום לחלומות קיצוניים בחדותם. מומחים מהאוניברסיטה של המרכז הרפואי מרילנד ממליצים על לקיחת מינון נמוך יותר כדי לראות אם הפינגווינים הסגולים המוזרים מפסיקים להחליק על התקרה שלכם.

3. אכילה לפני השינה

‏תסתמו קצת את הפה (צילום: שאטרסטוק)

זאת לא אמונה טפלה: אכילה בסמוך לשעת השינה מעלה את טמפרטורת הגוף ובועטת את קצב המטבוליזם להילוך גבוה, אשר מגביר את פעילות המוח שלנו בזמן שנת החלום (REM). החוקרים באוניברסיטת מונטריאול אומרים שיש קשר ישיר בין כמה מאוחר אתם אוכלים לבין סיוטי הלילה שלכם. אז אם אתם רוצים להשתחרר מהם, עשו לעצמכם גבול ואל תאכלו אחרי 9 בלילה. היתרון? גם תשמינו פחות וגם תחלמו פחות.

4. לחץ

‏ שחררו לחצים... (צילום: שאטרסטוק)

כאשר הראש טרוד בבעיות השיניים של הגדולה והגשת הפרויקט בעבודה במשך היום, הסיכויים שהוא ימשיך לעבוד בלילה גבוהים יותר, מה שאומר: יותר חלומות שוויגער מלחיצים. . קחו נשימות איטיות ועמוקות לפני השינה ונסו להניח את הצרות שלכן בצד עד הבוקר. אחרת תמצאו את עצמכן מול פה חסר שינים של הבת ביום הגשת הפרוייקט ששכחתם להכין.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית