ילידת חודש שבט? כמה מקווי האופי של בנות מזל דלי

לכל הדליות שביננו, מזל שבט מזל דלי - הנה כמה קווי אופי המאפיינים את אלו שנולדו בחודש הזה. שילוב הגוף והשכל, הרגש, ניסיון וכישרון ויצירה. דלי מצטיין ביכולת ראייה, לראות למרחוק - מעל ומעבר. את העבר העתיק כמו את העתיד הנסתר (מזלות, אסטרולוגיה יהודית)

ברכה כהן | כיכר השבת |
מזל דלי..
מזל דלי - ילידי 20.1 עד 19.2

מזל יסוד: אויר, תכונה: פיקס, כוכב שליט: אוראנוס

הדלי מבטא את האדם, שילוב הגוף והשכל, הרגש, ניסיון וכישרון ויצירה .דלי קשור ביכולת ראייה, לראות רחוק, מעל את העבר העתיק כמו את העתיד הנסתר. קשור בקידמה וברצון לעלות ברמה, לקדם את החברה. רוצה עולם נקי יותר, איכותי יותר מתקדם יותר, הדלי מצטיין בשכל מיוחד, אובייקטיבי, מקורי, אלטיסטי, אצילי אידיאליזם חזק, גישה ליברלית. קשור בקבוצות מתלכדות סביב ענין משותף אוהב מהפכות ותנועות מחאה .

בביטוי חיובי: יהיו אמיצים, מקוריים, ייחודיים, דואגים לחריגים ולזכויות האדם, חדשניים, מודרניים ונבונים – ברק של גאונות, התנהגות ללא רבב, אצילים וגאונים.

בביטוי שלילי: האובייקטיביות עלולה להפוך להתנשאות, ציניות וריחוק, ביקורת קשה, יש ויהיו תלושים, אדישים, משועממים, לעיתים נראה כמרדנות, התחברות לאנשי שוליים, הרס הישן בלי להביא חדש מציאותי או חוצפה למבוגרים בעלי חשיבה מטורפת.

בזוגיות: הדלי רוצה יחס חברי, עצמאי, סקרן, מכבדים את הייחודיות של השני, מחפשים רעיון מאחד מתרחקים ממריבות וויכוחים.

מקצועות: מדע, טייסים, אסטרולוגים, מיחשוב, טכנאי רנטגן, חקר החלל, לוחמים לזכויות האדם, תקשורת, מודעות עצמית ומקצועות חדשים שטרם הומצאו.

אוראנוס הוא כוכב שליט של הדלי:

אוראנוס הוא כוכב מרדן הגורם להרבה שינויים, כוכב חוצפן שמאמין שלכל אחד יש זכויות אוראנוס הוא כוכב כחול ירוק עם טבעות שחורות – עצמים שסביבו יוצרים טבעות שחורות. לא שוכב ולא עומד אלא באלכסון מקיף את השמש ב-184 שנה.
אוראנוס מייצג את האדם - בחיר הבריאה מסמל את היותנו חלק אלוקה ממעל מסמל הרבה אומץ, חוסר פחד, בינה, חוכמה מיוחדת, עליונות חזקה, אוראנוס זה המחשבה המזוקקת והטהורה, מחשבה גאונית חריפה, ראיה צלולה, רוחניות.

אוראנוס רוצה להתקבל לחברה רוצה להיות כמו כולם נדחף לחברה, רעיון מסוים. הולך ונהיה גם חלק מהחברה פתאום מרגיש לו שמשהו לא נכון בחברה, הרי יש לו ראיה חדה הוא מנפץ את כל הקבוצה עושה בלאגן ומביא רעיון חדש. זה נקרא תהליך אוראני - לפני 500 שנה היו מדפיסים ספרים, אנשי הצוות היו כותבים ועושים עבודה קשה מאוד עד שבא אחד וניפץ הכול והכניס מכונת כתיבה כנ"ל, עם השנים כשנכנסה המצאת המחשב כולם כעסו בהתחלה על השינוי אבל התקדמנו - אין מה להגיד זה אוראנוס.

לכן בכל מפה נחפש היכן יושב האוראנוס האישי של כל אחד ומה הוא הורס ובונה חדש משוכלל יותר.

לאבחון מפה אישית- ברכה כהן – BRACHACHOEN86@GMAIL.COM

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית