כזאת חיפשתם: הביייביסיטר שתרמה כבד לילדה בה טיפלה

רק 3 שבועות לאחר שהתחילה לטפל בטליה הקטנה, החליטה קריסטין מיילס, סטודנטית בת 22 לתרום לה כבד כדי להציל את חיי הפעוטה. סיפור קטן שיגרום לכם להאמין שהטוב עדיין קיים (בריאות)

mame | כיכר השבת |
קריסטין מיילס והפעוטה
מידי פעם צצים ועלים סיפורים שגורמים גם לציניקנים הגדולים להודות בעל כורכם שעדיין נותר קמצוץ של טוב בעולם הזה. המקרה הבא שהכתיר את קריסטין מיילס לתואר "מטפלת השנה" הוא אחד מאלה.

מיילס היא סטודנטית צעירה בת 22 מניו ג'רסי שנוהגת, כמו בנות רבות בגילה להעניק שירותי ביביסיטר לצורך השלמת הכנסה. רק לפני 3 שבועות היא התחילה לשמור על טליה, פעוטה בת שנה וחצי. היום היא מחלימה מניתוח שעברה כדי להציל את חייה של התינוקת הקטנה. ולא, אין ביניהן קרבה משפחתית.

טליה, שסבלה ממחלה כרונית נאלצה לעבור השלתת כבד דחופה כדי להציל את חייה. מששמעה על כך מיילס, הבייביסיטר הטרייה, היא לא היססה פעמיים לפני שהחליטה לתרום חתיכה מהכבד שלה, ולאחר שקיבלה את אישורה של אמה, היא הציעה את עצמה כמועמדת להשתלה.

"היא נראתה כל כך חסרת אונים... כשפגשתי אותה היא הוא לא היתה מסוגלת לדבר או לבטא את הסבל שלה, היא לא יכולה אפילו לבקש עזרה", אמרה מיילס ל-'ניו יורק דיילי ניוז'.

המשפחה הנרגשת לא ידעה איך להתחיל להודות לה על המחווה האצילית והאמיצה הזאת, אך עבור המטפלת היה מדובר במעשה טבעי ומובן מאליו. "זה נראה לי כמו קורבן קטן שצריך להקריב בשביל להציל חיים", אמרה מיילס. "כל מה שהייתי צריכה לעשות כדי לתת לפעוטה הזו את הצ'אנס לעבור את גיל שנתיים, היה שבוע בבית חולים וצלקת קטנה".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית