האם אנחנו צריכים יום מיוחד כדי 'לחגוג' את אהבתנו?

מרגישה כי את צריכה יום מיוחד כדי לחזק את הזוגיות בינכם? לפעמים דבר קטן ופשוט, שאינו קשור ליום או לזמן מיוחד יכול לעשות את ההבדל (יום האהבה)

דנה זלינגר | כיכר השבת |
יום האהבה?
התשובה לשאלה תלויה לעיתים בגיל שלנו, במצב הזוגיות שלנו ובעיקר כמה שנים אנחנו ביחד. ישנה נטייה לייחס חגיגה של ימים מיוחדים כמו "יום האהבה" רק לזוגות צעירים או לעיתים לזוגות שהם בתחילת דרכם ואפילו לפני הנישואין.

אך האם כך זה צריך להיות? האם בני זוג שנשואים מעל עשור נוהגים לחגוג את יום האהבה? נשאלת שאלה נוספת, למה חשוב לחגוג יום מיוחד זה? אנו נוטים עם השנים לחיות את היום יום, בלי לעצור לרגע.

העומס הלחץ והעייפות לרוב – גורמים לנו לרצות לשוב הביתה ולנוח מעמל היום. כדי לשמר את הזוגיות לאורך שנים – להרגיש את הקשר – יש צורך להשקיע, ההשקעה בזוגיות משתלמת, מדי פעם כדאי לצאת לטיול נחמד, הליכה בצוותא או שתיית כוס קפה ללא מסיחים כמו בית, ילדים ועבודה.

כדי שזה יקרה בפועל עלינו לקבוע לעצמנו ביומן פגישה עם בן הזוג מראש, כמו פגישה עסקית. בפועל רובנו לא עושים זאת: לכן כדאי לנצל ימים מיוחדים כמו חג האהבה, יום הולדת, יום נישואין או כל אירוע אחר על מנת לייצר זמן מיוחד בו אנו משקיעים זה בזו – ומטפחים את הזוגיות שלנו.

מאחלת לכם המון ימים מיוחדים וסיבות לחגוג את הזוגיות –לשמר לטפח ולבנות את הקשר.

דנה זלינגר מטפלת בשיטת CBT - אגודת היועצים והמטפלים

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית