לזה חיכיתם: מדענים פיתחו שיר שיגרום לתינוקות לשמוח

מדענים ופסיכולוגים רבים וטובים דנו בשאלה; איך לגרום לילד להפסיק לבכות, ובשילוב ממצאים ממחקרים ארוכי שנים הם הגיעו לתוצר מתוק שלטענתם יגרום לתינוק שלך להתחיל לחייך. שווה לנסות לא? (תינוקות)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
השיר שישמח אתכן..
כל אמא תהיה מוכנה לתת הכל רק כדי לראות את תינוקה מחייך - במיוחד כשהוא בהתפרצות של זעם או בכי. אבל למרבה הצער, אין תרופת פלא עבור ילדים אומללים ... או שיש?

על השאלה הזאת ניסתה יצרנית המזון לתינוקות הבריטית Cow & Gate לענות, אז הם ביקשו מד"ר קספר אדימן, מומחה להתפתחות הילד, ומד"ר לורן סטיוארט, מטפל במוזיקה, ליצור את המנגינה האולטימטיבית לתינוקות.

שני המדענים התחילו בשחזור מחקרים ישנים שלהם שערכו בעבר: ד"ר אדימן עבד על פרויקט שחקר את תופעת הצחוק אצל תינוקים, מתי ולמה הם צוחקים ואיזה צלילים גורמים להם לצחוק, וד"ר סטיוארט עבד על מחקר שנערך בנובמבר 2016 שבדק למה שירים נתקעים לנו בראש.

אחרי שילוב הממצאים שלהם, הם באו עם רשימה של דרישות עבור להיט תינוקות ידידותי; מ"השיר השמח" נדרש להיות קצבי ומהיר כדי לעמוד בקצב פעימות הלב המהיר של התינוק, עם מנגינה פשוטה, מז'ורית ורפפיטיבית שתשיר זמרת אנרגטית (מחקרים שנעשו בעבר מצאו שתינוקות נמשכים אל קולות צורמניים). בנוסף, בשלב ההקלטה והצילום היו צריכים להיות מעורבים תינוקות אמיתיים.

אז מה הלאה? כן, להפוך את המחקר לשיר אמיתי ומוקלט. אז בשביל "הזמרת האנרגטית," המדענים פנו אל הזמרת המהוללת אימוגן היפ. על פי ההנחיות של המדענים יצרה היפ 4 מנגינות ש"נבדקו" על תינוקות. ברגע שהצוות מצא את המנגינה הטובה והיעילה מכולם, היפ נסחה במיומנות טקסט שכלל הרבה "ביפ ביפ",''פינג פינג'', מכוניות, אופניים ורקטות. ("הסוד היה לעשות את זה טיפשי וחברתי כאחד," אמר ד"ר אדימן) כעבור כמה בדיוקות וניסויים, נולד "השיר השמח".

למרות שהניסוים היו מקומיים ואולי "לא מדעיים", ד"ר אדימן מרגיע אותנו שכאשר השמיעו החוקרים את המנגינה הסופית לקבוצה של 20 תינוקות, הם "פגשו בים פרצופים די מהופנטים." בנוסף מתכוננים, ד"ר אדימן וד"ר סטיוארט לעבוד על מחקרי המשך בעתיד.

אז קדימה, הורים: תנו לזה נסיון! אולי לזה חיכיתם כל השנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית