מיוחד לפאגים: טיטולים מותאמים לפיצפונים

חברת האגיס מספקת נושא חדש לשיחת הצהריים בכולל, לא רק השוואת מחירים, המותג מודיע על השקת ליין חיתולים מקסים, פצפונים... לפגים (תינוקות)

מאמע | כיכר השבת |
טיטולים לפאגים..
החיתולים האלה הם בעלי מבנה ומרקם מיוחד שנועד להגן על העור הרגיש של פגים במשקל של פחות מקילו. על פי ההודעה לעיתונות, כמעט 1.4% מהילודים נכנסים לקטגורייה הזאת, אחוז ניכר שבהחלט יצר צורך ללא מענה.

לאחר שעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם אחיות בפגייה ומטפלות במחלקת ילודה, האגיס הבינו כי בעוד לא כל התינוקות הפיקו תועלת מהחיתולים הקטנים האלה, אלו שכן נהנו, הפיקו תועלת עצומה. "אנחנו נלהבים לעזור לכל התינוקות לשגשג, במיוחד לקטנים ולשבריריים ביותר. ליין החיתולים הזה משקף את המחויבות המתמשכת שלנו לספק פתרונות חדשניים עבור פגים", אמרה אלאונורה דיראוקס, סמנכ"לית האגיס בצפון אמריקה.

"אחרי ששמענו שיש צורך בחיתול שיענה על הדרישות המיוחדות של התינוקות האלה, נרתמו כל צוותי המחקר שלנו, המומחים למדעי העור ולבטיחות המוצר למטרה."

לדברי דיראוקס, האגיס הצליחה להביא את הרעיון לידי ביצוע בתוך שישה חודשים בלבד. לאחר מחקר מקיף וראיונות, האגיס השיקה את החיתולים, שמאופיינים בגדול מיוחד המתאים את עצמו לכל תנוחה ומיקום של התינוק.

"חיתולים מתאימים חשובים לצמיחה ולהתפתחות המטופלים הקטנים שלנו," אמר אנג'מט לי מומחה להתפתחות התינוק בבית חולים ביוסטון, טקסס. "מהבדיקה שערכנו, מצאנו שחיתולי האגיס פגים מתאימים באופן מושלם לעכוז של התינוק בלי להגביל את הרגליים הזעירות ותוך הגנה על העור הדברירי שלהם".

בעוד שהחיתולים האלה קטנטנים, התועלת והנוחות שיפיקו מהם משפחות עם תינוקות פגים הוא עצום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית