ממיס: צפו בתינוק הזה רואה את אימו לראשונה

בסרטון נוגע ללב מתועד אמיל, תינוק בן חצי שנה שנולד עם לקות ראיה חמורה, כשהוא מרכיב לראשונה משקפים בעלי מספר גבוה ומחייך חיוך שובה לאחר שהוא מגלה שאימו היא למעשה הרבה יותר ברורה ממה שהוא חשב (תינוקות, בעולם)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
מרגש...
אמיל, תינוק בן חצי שנה מדנמרק הפך לכוכב רשת עוד לפני שלמד ללכת, לדבר או אפילו… לראות. התינוק המתוק הזה, שנולד עם ליקוי ראיה חמור שמנע ממנו לראות את פניהם של הוריו בבירור עד כה, גילה לפני כמה ימים כי העולם הוא למעשה הרבה יותר חד וברור ממה שחשב.

בסרטון שהעלתה אימו כריסטין לחשבון האינסטגרם שלה, מתועד רגע אחד מתוק בו היא מרכיבה לו לראשונה משקפיים עם עדשות במספר שבע. לאחר כמה שניות של הסתגלות, בהן נראה אמיל מבוהל תחילה ומתרגל אט אט למצב החדש, מישיר התינוק מבט חד לעבר אימו ומחייך חיוך רחב. החיוך הזה שבה את לב הצופים, והסרטון שמתעד אותו צבר יותר מ-20,000 צפיות ואין ספור שיתופים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת.

I dag er en stor dag Emil har fået sine briller. Rejsen har været lang og vores lille baby har været rigtig meget igennem for at sidde her og smile med sine små briller, men nu er de her Velkommen til +7.0 babybrillerne og en masse øjenkontakt til mor & far #lindbergbriller #lindberg #babybriller #stolteforældre #4,5måned #13februar2017 @tz101187 #lindbergeyewear

A post shared by Christine A.J Friis Rosenhøj (@mortilemil_) on Feb 13, 2017 at 10:48am PST

"עברנו מסע ארוך כדי שהתינוק שלנו יחייך אלינו מבעד למשקפיים שלו", סיפרה אמו, כריסטין רוזנהוג', "אנחנו מקווים שהוא יסתכל לנו הרבה בעיניים כעת". לדברי אימו, הכוכב הצעיר " שומר את העניין בפרופורציה, הוא לא נותן לתהילה להשפיע עליו". חמוד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית