הנשיא יוצא להגנת אשתו: היא תהיה אישה ראשונה נהדרת ואיונקה תעזור לה

"אני חושב שהיא הולכת להיות גברת הראשונה פנטסטית. היא הולכת להיות נציגה יוצאת מן הכלל של נשים ואנשים ומי שתעזור לה ותעבוד איתה תהיה איוונקה". כך הכניס נשיא ארצות הברית את אשתו מלניה פעם ראשונה לתמונה הנשיאותית ונתן לה ביטוי של ממש 'כאישה הראשונה של אמריקה' (אקטואליה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
היא תהיה נחמדה מאד..
לקראת סוף מסיבת העיתונאים הראשונה הספונטנית של הנשיא טראמפ, שאל אחד העיתונאים: "האם תוכל לספר לנו מה עושה מלאניה טראמפ באופן אישי בשביל המדינה?" הנשיא טראמפ הגיב בהתלהבות, "עכשיו, זה מה שאני מכנה שאלה נחמדה. מאוד נחמדה, "לפני ששקע בהגנה אינטנסיבית על אשתו מפני הביקורת אחרונה שתיארה אותה כ"אומללה" בתפקידה הגברת הראשונה.

"אני חושב שמלאניה תהיה יוצאת מן הכלל", אמר הנשיא, " וזה נכון, היא פתחה עכשיו את מרכז המבקרים, הסיורים של הבית הלבן. גם לה, כמו לאחרים שאיתם היא עובדת, אכפת מאד מאד מענייני נשים. אני חושב שהיא נציגה מעולה למדינה הזאת. ומה ש'מצחיק' זה שהיא מקבלת תגובות כל כך לא הוגנות. אני מכיר אותה במשך זמן רב. היא הייתה אדם מאוד מצליח, היא הייתה דוגמנית מאוד מוצלחת. היא היתה טובה בכל מה שהיא עשתה. היא חוזרת הביתה בלילה ואפילו לא רוצה לצאת עם אנשים. היא תמיד הייתה אדם מאוד פרטי. היא תמיד היתה האדם הכי איכותי שתפגשו אי פעם, והדברים שהם אומרים עליה - ואני מכיר אותה כבר זמן רב - הם כל כך לא הוגנים".

הספקולציות האחרונות על מצבה הנפשי של הגברת הראשונה תודלקו ללא ספק באמצעות הפרופיל הנמוך עליו היא שמרה בחודש הראשון של נשיאותו של בעלה. בזמן שבאופן מסורתי הנשים הראשונות מציגות את האג'נדה שלהם ומתחילות בתהליך של הקמת משרד בבית הלבן, מלאניה השקיע כמעט את כל זמנה בניו יורק, עם ביקורים קצרים בסופי השבוע. היא כן לקחה סיור במוזיאון הלאומי סמית'סוניאן של היסטוריה ותרבות האפרו-אמריקנים, עם ביבי נתניהו ואשתו השבוע. ורק לאחרונה, היא שכרה את אנה כריסטינה ניקטה לויד שתשמש כמזכירה חברתית.

כפי שבעלה ציין, אפילו כדוגמנית מקצועית, מלאניה טראמפ העדיפה להיות מחוץ לאור הזרקורים. התפקיד הציבורי שנכפה על הגברת הראשונה עשוי להיות אכן לא מאד נוח בשבילה.

איוונקה, מצד שני, נכנסה במהירות לתפקיד, נטלה על עצמה תפקידים בכירים ודיפלומטיים בממשל אביה, וכבר שימשה כמארחת במספר ביקורים של בעלי משרות בכירות ובתמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה נצפו ילדיה זוחלים על רצפת הבית הלבן, כאילו היו בביתם שלהם.

במהלך מסיבת העיתונאים, הנשיא טראמפ העלה לראשונה לכותרות רת העובדה שביתו תעבוד עם הגברת הראשונה בבית הלבן.

"אני חושב שהיא הולכת להיות גברת הראשונה פנטסטית. היא הולכת להיות נציגה יוצאת מן הכלל של נשים ואנשים ומי שתעזור לה ותעבוד איתה תהיה איוונקה, שהיא אדם מדהים, ואישה מדהימה, מדהימה. והן לא עושות את זה בשביל כסף, הן לא עושות את זה תמורת שכר, "אמר.

על אף שאין לה תפקיד רשמי כלשהו בממשלה, שמה של איוונקה הוזכר יותר מפעם אחת במהלך מסיבת העיתונאים של טראמפ. בנוסף להערה לעיל, הנשיא שהוא "פיתח מועצה חדשה עם קנדה לקדם מנהיגות עסקית ויזמות של נשים", פרויקט ש "מאוד חשוב לבת שלי, איוונקה."

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית