לעולם לא מאוחר מידי: בת 83 הפכה לציירת במיטת חוליה

אישה בת 83 המרותקת למיטתה מצאה שיטה ייחודית ומקורית להעביר את זמנה. היא התחילה לצייר. תמונה שהעלתה נכדתה לחשבון הטוויטר שלה, בה היא מוצלמת לצד אוסף מרשים של תמונות מדהימות ביופיין מעשה ידיה, הפכה לויראלית וגרפה תגובות נלהבות (בעולם)

mame | כיכר השבת |
אף פעם לא מאוחר מידי. אילוסטרציה
במשך השנה האחרונה, ג'ואן הולנד, אישה מבוגרת בת 83, מרותקת למיטתה שבבית הדיור המוגן בקרנפורד, ניו ג'רזי. אבל בזמן האחרון היא מבלה את זמנה הפנוי בתחביב מיוחד : ציור. על פי ABC News, אינה ציירת במקצועה, ואין לה רקע או כשרון מיוחד בציור אולם מאז גילתה את שיטת הציור במספרים, ערכת ציור למבוגרים, היא אינה משועממת כלל.

"אתה מתעייף מלשכב כל הזמן במיטה," ספרה ג'ואן ל-ABC News. "סרגתי למשך זמן מה, וניסיתי גם לקרוא. אבל שיטת הציור על ידי מספרים היא כיף מושלם. קל לעשות את זה, קל לנקות אחר כך וזה לא עושה בלאגן. והתוצאות - מדהימות".

ג'ואן כבר צברה אוסף די מרשים של ציורים, ותמונה שלה עם כל יצירות האמנות שלה הפכה לויראלית לאחר נכדתה, ג'יסובוקינסקי העלתה אותה לחשבון הטוויטר שלה.

ג'יל אומרת שסבתא שלה הרבה יותר מאושרת מאז שהתחילה לצייר. "כשהיא היתה תקועה שם, היא היתה עצבנית יותר," אמרה ג'יל. "זה הדרך שלה לברוח. זה מביא לה שמחה. להיות שם ולראות אותה עושה את זה, זה נותן השראה עבורי ועבור משפחתי. היא אמנם לא שמחה כל הזמן, אבל זה מביא לה סיפוק".

הזמן הממוצו שלוקח לג'ואן לסיים ציור הוא 10 ימים,וכשהיא מסיימת, היא אוהבת לתת אותו לבני משפחתה. "הם עשו את שלהם, ועכשיו מישהו אחר יכול ליהנות מהם," אמרה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית