חשבת על זה? משלוח מנות בריא לפורים

פורים מתקרב בצעדי ענק, עוד פחות משבוע נשלח ב"ה משלוחי מנות. יינות, ממתקים, סלסלות, אפילו נייר גרוס מוכרים כדי לנפח את המשלוח ולשוות לו מראה מהודר. כמה אפשרויות למשלוחי מנות בריאים, שווים ולא יקרים (פורים תשע"ז)

חדוה שטרנברג | כיכר השבת |
מגש פירות:
חיתוך של פירות העונה. רצוי מס' סוגים של פרי כדי שנוכל לברך 2 סוגי ברכות, למשל תמרים ובננות ותפוחי-עץ, אגוזים שונים (בננה - בורא פרי האדמה והשאר-"עץ") אפשר להשקיע מס' ש"ח במגש חד-פעמי וזה יוצא צבעוני ושווה. אם שולחים את המשלוח "על הבוקר" - הרי שהמשפחה המקבלת "מנשנשת" זאת במקום ממתקים וזה ית, 1-2 שיני שום, קצת כמון ויוצא ממרח חומוס משובח.

סלט גזר: מקלפים 5 גזרים טריים, מרסקים לפי סוג חיתוך שאוהבים במעבד, מוסיפים פטרוזיליה/כוסברה. מיץ לימון, שמן זית ומלח. (יוצא מעדן).

סלט מלפפונים: 5-7 מלפפונים טריים וקשים. 8-10 צנוניות. (אפשר כמובן יותר). שוטפים היטב את המלפפונים והצנוניות, מרסקים אותם במעבד בחיתוך הדק. מוסיפים חתיכות שקדים או קשיו שקלינו קצת על המחבת. למי שאוהב - אפשר להוסיף קצת פטרוזליה קצוצה או שמיר. מלח, שמן זית ומיץ לימון לפי הטעם.

תבשיל חם כתוספת למנה העיקרית: ירקות מוקפצים: 3 גזרים. 2 פלפלים אדומים. בצל אחד גדול. נבטים סיניים ופטריות (אם אין טריות אפשר מקופסא). מחממים מחבת/סיר לאחר 20 שניות שמים 1 כפית שמן קוקוס מקצצים את הבצל ומוסיפים. לאחר מכן מוסיפים את הגזר (חתוך לאורך כמו מקלות) לאחר מכן את הפלפל שחתוך כנ"ל הפטריות ולבסוף הנבטים. אפשר לתבל עם מלח, פלפל שחור או רוטב סויה.

כמובן שהיצירתיות היא אינסופית ולא משנה אם אתם האורחים או המארחים - פשוט ובריא יותר לעשות משלוחי מנות מגוונים.

פורים שמח! (א-פרייליעכע פורים).

חדוה שטרנברג, הומאופטית: chedva.rs@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית