המעצבים בחרו בשבוע האופנה: הצניעות יפה לך!

זה כבר לא חדש שעולם האופנה תפס את הרעיון המקורי של בנות ישראל "הצניעות יפה לך". המגמה הבולטת בשבוע האופנה הארץ ובכלל בעולם, כי המכוסה יפה ואצילי יותר, ממש כמו נסיכה * סמדר בנטוב בסיקור אופנתי ומעניין משבוע האופנה (סטייל, יופי)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
שבוע האופנה..
(צילום: סמדר בנטוב)
(צילום: סמדר בנטוב)

שבוע האופנה של גינדי תל אביב, בניצוחו של מוטי רייף האיש והאגדה שיודע להפיק אות הכי טוב שיש. היחצנים רני והילה רהב שדאגו לכל הפרטים ועד הקטנים ביותר. את שבוע האופנה בישראל פותחים אחרי שבוע האופנה במילאנו ופריז, אחרי התצוגות של מובילי האופנה בעולם. גם לנו מגיע ויש לנו הרבה גאווה ישראלית בתחום האופנה.

השבוע הוזמנתי לערב שכולו תרומה לעמותת רוח נשית, דיסני "תחלמי בגדול נסיכה", תצוגת האופנה שסגרה את הערב הראשון של שבוע האופנה, אורגנה על ידי דיסני, ישראל והכנסותיה קודש לעמותת "רוח נשית", המסייעת לנפגעות אלימות להשתקם כלכלית. תחת הכותרת "תחלמי בגדול, נסיכה", עמותה שפועלת למען נשים.

35 מעצבים ישראלים עיצבו שמלות מהממות בהשארת סרטי דיסני. כל שמלה נתרמו לעמותת רוח נשית. את התצוגה פתחה הדוגמנית אסתי גינזבורג שצעדה על המסלול בשמלת סינדרלה, שעוצבה בהשראת נסיכות המפזרות אבק כוכבים לכל עבר.

השמלה עוצבה על ידי המעצב הראשי של רשת גולברי. השמלה בגווני תכלת אפרפר מציגה טרנד של צבע עכשווי.
לינור אברג'ל עלתה עם שמלה צנועה של המעצבת חנה מרילוס. גם היא בצבע תכלת אפרפר עם עבודה ידינית של פרחים בתלת מיימד כמו שחנה אוהבת לעצב בקולקצייה שלה. וכמובן היו 35 שמלות של 35 מעצבים ישראלים כולם נתרמו לעמותת רוח נשית. את האירוע סגרה אניה בוקשטיין בשיר שלה את היום הזה.

שבוע האופנה גינדי ממשיך וביום שלישי, פעמיים כי טוב, אותו התחלתי עם התצוגה של המעצב יוסף שהעלה לבמה שמלות בצבע לבן רך, נשפך, נשי ויושב על הגוף בצורה מחמיאה מאוד. יש אפשרות לגייר את השמלות לפחות שסעיים ואני הולכת איתם כמו גדולה. צריך רק מכבסה וגיהוץ זמין לשמלה לבנה.

התצגוה השניה להיום היתה של המעצבת הצעירה חנה מרילוס. מעצבת שמלות כלה וערב למגזר הדתי והחרדי אבל לפי מה שראיתי היום על המסלול בהחלט יכולה לפרוץ גבולות.

נראה שאת השראתה לשמלות לוקחת חנה מעולם האופנה הבנלאומי. על המסלול היו בדים נוצצים בזהב, בדים קלאסיים בהם עבודת יד של פרחים תלת מיימד שחזרו על עצמם בשמלות והרבה השקעה בכל שמלה.

בצהרים הציגו על הבמה מותג בגדי ילדים פלמנגו עם נעלי בלנסטון מרשת weshose

,שבוע האופנה של גינדי תל אביב, בניצוחו של מוטי רייף האיש והאגדה שיודע להפיק אות הכי טוב שיש. היחצנים רני והילה רהב שדאגו לכל הפרטים ועד הקטנים ביותר. את שבוע האופנה בישראל פותחים אחרי שבוע האופנה במילאנו ופריז, אחרי התצוגות של מובילי האופנה בעולם. גם לנו מגיע ויש לנו הרבה גאווה ישראלית בתחום האופנה.,השבוע הוזמנתי לערב שכולו תרומה לעמותת רוח נשית, דיסני "תחלמי בגדול נסיכה", תצוגת האופנה שסגרה את הערב הראשון של שבוע האופנה, אורגנה על ידי דיסני, ישראל והכנסותיה קודש לעמותת "רוח נשית", המסייעת לנפגעות אלימות להשתקם כלכלית. תחת הכותרת "תחלמי בגדול, נסיכה", עמותה שפועלת למען נשים.,35 מעצבים ישראלים עיצבו שמלות מהממות בהשארת סרטי דיסני. כל שמלה נתרמו לעמותת רוח נשית. את התצוגה פתחה הדוגמנית אסתי גינזבורג שצעדה על המסלול בשמלת סינדרלה, שעוצבה בהשראת נסיכות המפזרות אבק כוכבים לכל עבר.,השמלה עוצבה על ידי המעצב הראשי של רשת גולברי. השמלה בגווני תכלת אפרפר מציגה טרנד של צבע עכשווי.לינור אברג'ל עלתה עם שמלה צנועה של המעצבת חנה מרילוס. גם היא בצבע תכלת אפרפר עם עבודה ידינית של פרחים בתלת מיימד כמו שחנה אוהבת לעצב בקולקצייה שלה. וכמובן היו 35 שמלות של 35 מעצבים ישראלים כולם נתרמו לעמותת רוח נשית. את האירוע סגרה אניה בוקשטיין בשיר שלה את היום הזה.,שבוע האופנה גינדי ממשיך וביום שלישי, פעמיים כי טוב, אותו התחלתי עם התצוגה של המעצב יוסף שהעלה לבמה שמלות בצבע לבן רך, נשפך, נשי ויושב על הגוף בצורה מחמיאה מאוד. יש אפשרות לגייר את השמלות לפחות שסעיים ואני הולכת איתם כמו גדולה. צריך רק מכבסה וגיהוץ זמין לשמלה לבנה.,התצגוה השניה להיום היתה של המעצבת הצעירה חנה מרילוס. מעצבת שמלות כלה וערב למגזר הדתי והחרדי אבל לפי מה שראיתי היום על המסלול בהחלט יכולה לפרוץ גבולות.,נראה שאת השראתה לשמלות לוקחת חנה מעולם האופנה הבנלאומי. על המסלול היו בדים נוצצים בזהב, בדים קלאסיים בהם עבודת יד של פרחים תלת מיימד שחזרו על עצמם בשמלות והרבה השקעה בכל שמלה.,בצהרים הציגו על הבמה מותג בגדי ילדים פלמנגו עם נעלי בלנסטון מרשת weshose,,,,,,,
‏רוח נשית - אסתי גינזברג לגולברי ‏רוח נשית - לינור אברג'יל לחנה מרילוס ‏המעצב יוסף בשמלה לבנה שבהחלט אפשר לסגור פתח או שתיים וללבוש ‏המעצבת חנה מרילוס בזהב והרבה הרבה עובדת יד ‏נעלי בלנסטו בתצוגה של רשת פלמנגו לילדים ‏נעלי בלנסטון בתצוגה של רשת פלמנגו לילידים ‏סמדר בנטוב - ביום השני של שבוע האופנה גינדי תל אביב ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית