"עַמֵּךְ עַמִּי וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי": צפו ביעל קושנר בכותל

יעל (איוונקה) קושנר, בתו היהודיה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, התלוותה לאביה בביקור בישראל ומחתה דמעה כשנעמדה מול שריד בית המקדש. "המקום הקדוש ביותר לאמונה שלי"

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)יעל קושנר (או איוונקה טראמפ, כפי שאתן אולי מכירות אותה יותר), בתו היהודיה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתלווה בימים אלו לביקורו של אביה במזרח התיכון. זה ביקור עמוס בצילומים ואירועים, ערב הסעודית, ישראל, רומא, טקסי קבלת פנים, ראשי מדינות ועוד - אבל מה שאזכור יותר מכל מהביקור הזה, היא העמידה של יעל מול אבני הכותל המערבי, שריד בית המקדש, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. ‏(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90) ‏(צילום: שלומי כהן, פלאש 90) הרבה אפשר לומר על יעל, על הלבוש הצנוע שלבשה וכיבד את המקום ("הראתה לעולם כמה יהודיה היא" כפי שנכתב עליה בדיילי מייל)
(צילום: לע"מ)

יעל קושנר (או איוונקה טראמפ, כפי שאתן אולי מכירות אותה יותר), בתו היהודיה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתלווה בימים אלו לביקורו של אביה במזרח התיכון. זה ביקור עמוס בצילומים ואירועים, ערב הסעודית, ישראל, רומא, טקסי קבלת פנים, ראשי מדינות ועוד - אבל מה שאזכור יותר מכל מהביקור הזה, היא העמידה של יעל מול אבני הכותל המערבי, שריד בית המקדש, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

,יעל קושנר (או איוונקה טראמפ, כפי שאתן אולי מכירות אותה יותר), בתו היהודיה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מתלווה בימים אלו לביקורו של אביה במזרח התיכון. זה ביקור עמוס בצילומים ואירועים, ערב הסעודית, ישראל, רומא, טקסי קבלת פנים, ראשי מדינות ועוד - אבל מה שאזכור יותר מכל מהביקור הזה, היא העמידה של יעל מול אבני הכותל המערבי, שריד בית המקדש, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. ,,,הרבה אפשר לומר על יעל, על הלבוש הצנוע שלבשה וכיבד את המקום ("הראתה לעולם כמה יהודיה היא" כפי שנכתב עליה בדיילי מייל)
‏(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90) ‏(צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

הרבה אפשר לומר על יעל, על הלבוש הצנוע שלבשה וכיבד את המקום ("הראתה לעולם כמה יהודיה היא" כפי שנכתב עליה בדיילי מייל), אבל אני מעדיפה להתמקד בשניות הללו, מול אבני הכותל, בלי הרבה מילים. רק היא והמקום הקדוש ביותר לעם אליו הצטרפה לפני כמה שנים.

אין לי עוד מילים לכתוב על מה שגרמה לי הצפיה בשניות האלו, מלבד לצטט את המשפט שהכי מזוהה עם מתגיירים והחיבור שלהם לעם היהודי: "כִּי אֶל-אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ, וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין - עַמֵּךְ עַמִּי, וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית