כנראה אחד התינוקות היציבים בעולם

וידאו שהפך לוויראלי ברשת, הצליח להצחיק מיליוני צופים וצופות, וביניהם גם את ג'ודי לוין גרוס. "אני אף פעם לא אהיה מגניב כמו האחיין שלי" כתב הדוד (צפו)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
(צילום: Todd Blass)וידאו שהפך לאחרונה לוויראלי ברשת, מציג 2 פעוטות שעושים את מה שכמעט כל פעוט עושה מתישהו - קופצים על טרמפולינה. היציבות המרשימה של אחד מהם, הצליחה לגרום לסרטון להפוך לוויראלי ברשת ולהצחיק הורים רבים. אני נתקלתי בסרטון הצהריים, בהפסקת קפה (תה ירוק למען האמת, בריאות וזה) בעבודה, כשיצאתי עם חברות לנשום מעט אוויר צח ולדבר על הא ועל דא (סטיילינג וסטיילינג), ומאז, במשך 4 שעות, אני רואה את התיעוד הזה בעיני רוחי אחת לכמה דקות וחווה התקפי צחוק בלתי נשלטים ובלתי מוסברים. פרקר בן השנתיים, נראה בסרטון כשהוא קופץ על הטרמפולינה בנונשלנטיות, זאת בעוד הפעוט הנוסף שהיה לצדו נראה מתקשה בקפיצה וזוחל על הטרמפולינה. דודו של פרקר שככל הנראה התרגש מאוד מהמחזה - ואנחנו לגמרי יכולות להבין אותו - תיעד את האירוע והעלה את הסרטון ליוטיוב תחת הכותרת "אני אף פעם לא אהיה מגניב כמו האחיין שלי בן השנתיים". בתוך כשבוע, הסרטון צבר מיליוני צפיות ברשת והצליח להצחיק מאות אלפי צופים מרחבי העולם. גם אותי. ועכשיו גם אתכן. (מקור)
(צילום: Todd Blass)

וידאו שהפך לאחרונה לוויראלי ברשת, מציג 2 פעוטות שעושים את מה שכמעט כל פעוט עושה מתישהו - קופצים על טרמפולינה. היציבות המרשימה של אחד מהם, הצליחה לגרום לסרטון להפוך לוויראלי ברשת ולהצחיק הורים רבים.

אני נתקלתי בסרטון הצהריים, בהפסקת קפה (תה ירוק למען האמת, בריאות וזה) בעבודה, כשיצאתי עם חברות לנשום מעט אוויר צח ולדבר על הא ועל דא (סטיילינג וסטיילינג), ומאז, במשך 4 שעות, אני רואה את התיעוד הזה בעיני רוחי אחת לכמה דקות וחווה התקפי צחוק בלתי נשלטים ובלתי מוסברים.

פרקר בן השנתיים, נראה בסרטון כשהוא קופץ על הטרמפולינה בנונשלנטיות, זאת בעוד הפעוט הנוסף שהיה לצדו נראה מתקשה בקפיצה וזוחל על הטרמפולינה. דודו של פרקר שככל הנראה התרגש מאוד מהמחזה - ואנחנו לגמרי יכולות להבין אותו - תיעד את האירוע והעלה את הסרטון ליוטיוב תחת הכותרת "אני אף פעם לא אהיה מגניב כמו האחיין שלי בן השנתיים".

בתוך כשבוע, הסרטון צבר מיליוני צפיות ברשת והצליח להצחיק מאות אלפי צופים מרחבי העולם. גם אותי. ועכשיו גם אתכן.

(מקור)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית