לפני שאת נוגעת בפנים, כמה טיפים שיעזרו לך

שבועות בפתח, תחושת הניקיון, הצבע הלבן, מביא עימו את בשורת ההתחדשות והנקיון * קוסמטיקה רפואית - מה זה בכלל? (שבועות)

מאמע | כיכר השבת |
טיפים..
בראש ובראשונה חשוב להבין שזה ענין רפואי וחשובה ההתמדה בדיוק כמו שיגרת טיפוח- השיניים לא מדובר בטיפול חד פעמי וזהו! כמו שעבור שיניים בריאות ויפות צריכים התמדה צחצוח בוקר וערב, שיננית כל חצי שנה והחלפת מברשת כל 3 חודשים. כך גם לעור בריא ויפה נדרשת התמדה.
,ביקור אצל הקוסמטיקאית פעם בחודש עד חודש וחצי, שימוש בסבון במיוחד עבור הפנים, שיטפי את פנייך בוקר וערב! עם מים קרים או פושרים לא חמים כלל! שימוש במים חמים מרחיב ומרבה קופרוזים- נימים אדומים.,שימוש בקרם יום לעור שמן-קרם ללא שמן אך עם לחות כן- מיום- מים.. לעור oil free וכן גם כשיש עור עם אקנה לא נכונה השיטה לייבשו כי אז השכבה הקרנית- העליונה מרגישה עובר ביובש והיא שולחת שמן- עוד פצעים ומוגלה ומצד שני לא נכון לשים לו- קרם שמן כי אז הפנים יהיו כמו פיצה עם עובר שומניות.,קרם לעור מעורב שבו ה-T שמן אזור המצח, האף והסנטר קרם זה נקרא- קרם לעור מעורב, קרם לעור רגיל - שאין לו שום נגעים.. קשה למצוא כזה סוג עור.,,והסקאלה הרביעית -קרם לעור יבש/מתבגר. כבר שניכרים קמטים על פני העור או יובש כאן יתאים קרם לעור יבש.ואם גילך מעל 40 ג״כ סרום ויטמין c-המעכב את חומציות העור- מעכב הזדקנות, נותן זוהר ומראה בריא וגורם לקמטוטים להעלם, קרם הגנה מהשמש המזיקה-כן, גם בחורף! Spf-30 ובלילה קרם פעיל עם חומצות לחידוש העור, כך תמיד עורך יראה מעולה!,חשוב לדעת שהקוסמטיקה הרפואית נותנת פתרונות לכל- פיגמנטציה-כל סוגי הכתמים (שמש, הריון, תרופות, גלולות וכתמים כתוצאה מפצעים).,,,כמה טיפים - כיצד תבחרי את הקוסמטיקאית שתטפל בפנייך בצורה הטובה והמקצועית ביותר?!,א- חשוב לבדוק איך היא עצמה נראית (פניה נראות זוהרות, חיוניות? היא מטופחת?)ב- שימי לב היכן למדה? והאם יש לה תעודות!ג- מה אומרים עליה? האם מרוצים?ד- כשאת כבר אצלה שימי לב- האם היא נקייה- סטרליות וניקיון חשובים נורא ובמיוחד בתחום רפואי ועדין כ״זה״! האם משתמשת עם ספוגיות חדשות או רב מגבת- חדש! האם שמה על-בד חדש על המיטה? האם נודף ממנה ריח נעים? האם אדיבה ושמה כמות גדולה של פילנג ומסכה עבה- ( שזה משפיע על תהליך העור לקבלת צרכיו)

ביקור אצל הקוסמטיקאית פעם בחודש עד חודש וחצי, שימוש בסבון במיוחד עבור הפנים, שיטפי את פנייך בוקר וערב! עם מים קרים או פושרים לא חמים כלל! שימוש במים חמים מרחיב ומרבה קופרוזים- נימים אדומים.

שימוש בקרם יום לעור שמן-קרם ללא שמן אך עם לחות כן- מיום- מים.. לעור oil free וכן גם כשיש עור עם אקנה לא נכונה השיטה לייבשו כי אז השכבה הקרנית- העליונה מרגישה עובר ביובש והיא שולחת שמן- עוד פצעים ומוגלה ומצד שני לא נכון לשים לו- קרם שמן כי אז הפנים יהיו כמו פיצה עם עובר שומניות.

קרם לעור מעורב שבו ה-T שמן אזור המצח, האף והסנטר קרם זה נקרא- קרם לעור מעורב, קרם לעור רגיל - שאין לו שום נגעים.. קשה למצוא כזה סוג עור.

והסקאלה הרביעית -קרם לעור יבש/מתבגר. כבר שניכרים קמטים על פני העור או יובש כאן יתאים קרם לעור יבש.
ואם גילך מעל 40 ג״כ סרום ויטמין c-המעכב את חומציות העור- מעכב הזדקנות, נותן זוהר ומראה בריא וגורם לקמטוטים להעלם, קרם הגנה מהשמש המזיקה-כן, גם בחורף! Spf-30 ובלילה קרם פעיל עם חומצות לחידוש העור, כך תמיד עורך יראה מעולה!

חשוב לדעת שהקוסמטיקה הרפואית נותנת פתרונות לכל- פיגמנטציה-כל סוגי הכתמים (שמש, הריון, תרופות, גלולות וכתמים כתוצאה מפצעים).

‏ ‏

כמה טיפים - כיצד תבחרי את הקוסמטיקאית שתטפל בפנייך בצורה הטובה והמקצועית ביותר?!

א- חשוב לבדוק איך היא עצמה נראית (פניה נראות זוהרות, חיוניות? היא מטופחת?)
ב- שימי לב היכן למדה? והאם יש לה תעודות!
ג- מה אומרים עליה? האם מרוצים?
ד- כשאת כבר אצלה שימי לב- האם היא נקייה- סטרליות וניקיון חשובים נורא ובמיוחד בתחום רפואי ועדין כ״זה״! האם משתמשת עם ספוגיות חדשות או רב מגבת- חדש! האם שמה על-בד חדש על המיטה? האם נודף ממנה ריח נעים? האם אדיבה ושמה כמות גדולה של פילנג ומסכה עבה-( שזה משפיע על תהליך העור לקבלת צרכיו) והכי חשוב האם פנייך יצאו נקיות וזוהרות.

חיה חזקיה-Chaya Hezkia קוסמטיקאית רפואית ומאפרת מקצועית כלות וערב. לפרטים-chayahezkia@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית