ביקורו של ראש ממשלת הודו בישראל זה היסטוריה של ממש

השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל: "כשמנהיג הדמוקרטיה הגדולה בעולם מגיע ארצה, זה כבוד גדול. אך כשזה קורה בפעם הראשונה בתולדות היחסים הדיפלומטיים של הודו וישראל, זו כבר היסטוריה של ממש (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
עושים היסטוריה..
ראש הממשלה מודי התרגש לשמוע שראש הסגל של השרה גמליאל ממוצא קוצ'יני. השרה גמליאל: "התרשמתי עמוקות מכך שראש הממשלה מודי התרגש מאוד מכך שראש הסגל שלי, נתי חי יוסף, הוא ממוצא הודי ולא פחות מכך, שליח נאמן של הקהילה ההודית בישראל".

השבוע (שלישי) הגיע ארצה ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, לביקור היסטורי בישראל במלאת חצי יובל ליחסים הדיפלומטיים בין שתי הדמוקרטיות, הודו וישראל. בטקס קבלת פנים מרשים מאוד, קיבלה ממשלת ישראל בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ובהשתתפות כלל שרי הממשלה את מנהיג הדמוקרטיה הגדולה בעולם. כשלחץ ראש הממשלה מודי את ידיה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, סיפרה השרה גמליאל לראש הממשלה מודי כי ראש הסגל שלה, רס"ן (במיל) נתי חי יוסף, הוא ממוצא קוצ'יני. ראש הממשלה התרגש מאוד, ונופף בידו לשלום לחי יוסף.

השבוע (שלישי) הגיע ארצה ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, לביקור היסטורי בישראל במלאת חצי יובל ליחסים הדיפלומטיים בין שתי הדמוקרטיות, הודו וישראל. בטקס קבלת פנים מרשים מאוד, קיבלה ממשלת ישראל בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ובהשתתפות כלל שרי הממשלה את מנהיג הדמוקרטיה הגדולה בעולם. כשלחץ ראש הממשלה מודי את ידיה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, סיפרה השרה גמליאל לראש הממשלה מודי כי ראש הסגל שלה, רס"ן (במיל) נתי חי יוסף, הוא ממוצא קוצ'יני. ראש הממשלה התרגש מאוד, ונופף בידו לשלום לחי יוסף.,,,הבוקר (רביעי)
‏

הבוקר (רביעי), יצר שגריר הודו בישראל פבאן קאפור קשר עם ראש הסגל של השרה גמליאל, נתי חי יוסף, והשניים נדברו ארוכות על שיתופי הפעולה בין הודו וישראל בנושאים דיגיטליים. בשם ממשלת הודו, הזמין קאפור את השרה גמליאל לביקור רשמי בהודו על מנת ללמוד על המיזם הלאומי ישראל דיגיטלית. קאפור התרשם מאוד מהאופן בו השרה גמליאל מובילה צמצום פערים חברתיים באמצעות תהליכים דיגיטליים. חי יוסף שמח על ההזמנה והבטיח כי הביקור יתרחש כבר בחודשים הקרובים.

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל: "כשמנהיג הדמוקרטיה הגדולה בעולם מגיע ארצה, זה כבוד גדול. אך כשזה קורה בפעם הראשונה בתולדות היחסים הדיפלומטיים של הודו וישראל, זו כבר היסטוריה של ממש. שמחה מאוד על ההרחבה הצפויה של שיתוף הפעולה בין המדינות בנושאים הדיגיטליים, ומצפה לביקור הקרוב. מעבר לכך, גם תולדות יהודי הודו יקבלו מקום משמעותי יותר במסגרת המיזם הלאומי לתיעוד מורשת יהודי המזרח שאני מובילה במשרדי. אבל מעבר להיסטוריה, התרשמתי עמוקות מכך שראש הממשלה מודי התרגש מאוד מכך שראש הסגל שלי, נתי חי יוסף, הוא ממוצא הודי ולא פחות מכך, שליח נאמן של הקהילה ההודית בישראל".

נתי חי יוסף, ראש הסגל של השרה לשוויון חברתי: "התרגשתי מאוד להיווכח עד כמה יהודי הודו חשובים לראש הממשלה מודי, לישראל יש ידיד אמת שמנהיג את המדינה הדמוקרטית הגדולה בעולם. מרגש אותי כל פעם מחדש להיות נציג של הקהילה ההודית בישראל בממשלה, אך השבוע כשראש מדינת המוצא שלי שמח על זה מרגש יותר מתמיד. מודה לשרה גמליאל על מסירותה לקהילה ההודית בישראל, ולהבאת הסיפור היהודי השלם על כלל קהילות ישראל מהמזרח ומהמערב. יש לנו עם אחד ומאוחד, והבאת הסיפור היהודי השלם הוא בגדר חובה מוסרית שהשרה גמליאל מקדמת ויש לי הזכות לקחת בה חלק".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית