הלוחשת למספרים: מי אתה נפתלי בנט?

רגע לפני בחירות ה- 21 לכנסת ישראל. ישבתי לחשב ולגלות מיהו נפתלי בנט. את הניתוח הנוכחי אעשה ב 2 מישורים עיקריים. ניתוח תאריך לידתו באמצעות נומרולוגיה ותקשור לפענוח ייעודו (ניתוח נומרולוגי)

אלין שלמה | כיכר השבת |
נפתלי בנט..
25.3.1972 - י' בניסן התשל"ה.

אז מי אתה נפתלי בנט?

לבנט יש מפה חזקה מאוד ואפילו בקטגוריה של נדירה להפליא. צופן סוד אישיותו מציב בפניי אדם אמיץ ישר וישיר. חכם, בעל יכולות למידה גבוהות ביותר. מרצה מורה ומדריך רוחני סוחף.

יודע להביא את האידיאולוגיה שלו לקידמת הבמה ובעל כושר מנהיגות עצום. בהמשך חייו קדימה יהיה אחד המרצים בקנה מידה בינלאומי וייעשה חייל. בנט אף יכתוב ספרים בחייו המאוחרים וישאיר לדורות אחריו פיסות היסטוריה חשובות.

בנט נולד למושג "אציל שמיימי" ושפע ושגשוג כלכלי הם חלק נכבד מגורלו ומזלו. רדיפה אחר האמת ואוהב פילוסופיה המצאות פטנטים ומשמעויות עמוקות בחייו.

לידתו של מנהיג:

בנט נולד ב י בניסן התשל"ה. יישר לתוך ה"שבת הגדול". פרשת צו ספר ויקרא. בשמו ולידתו יש מן "שליחות אלוקית" גבוהה המדמה בעיניי דין ודברים מול הבורא. ישר עם לידתו קיבל בנט תפקיד חשוב והכרחי בהנהגה הפוליטית בישראל. ברגעים אלו בנט אפילו לאהתחיל את דרכו.

למשימה זו העניקו לו בעת ההיא את "ספירת הכתר" ו"ספירת ההוד". מה שמעניק לו הצלחות גורליות ביותר. התחזקויות עצומות בהמשך ותפקיד חשוב ביותר בייעודו מול הבורא. נוסיף לכל זאת את הסיפרה 7 מהקדושה היהודית, ונגלה מולנו מנהיג נדיר שמובל רוחנית לייעודו.

דרך פוליטית מדינית:

הכניסה של בנט לעולם הפוליטי נעשתה בהדרגה אך בעשור הקרוב הוא הולך להנהיג דרך חדשה וייחודית. והשיא עדיין לפניו. ההתחזקות הפוליטית שלו תסחוף אחריו את מיטב הפוליטיקאים. בנט נכנס לעשור של שפע וכוח ומימד רוחני. המון תנועה נסיעות וניידות. נפתלי ניחן באישיות רוחנית במהותה ובעל הבנה עמוקה של נפש האדם.

2018-2021

בנט עדיין לא הגיע לשיא השיאים בזירה הפוליטית והוא הולך לכבוש ובענק כמטאור. בבחירות הקרובות יש לבנט התחזקות עצומה יחד עם סלילת דרכו הפוליטית. שנים קדימה צפוי בנט להביא את פרס נובל (יש לו זכייה בפרס ענקי או כסף). השנים הקרובות יגרמו לבנט שינויים והיבטים מופלאים. אני מציעה לכל מי שקורא כתבה זו ובעל עניין פוליטי מדיני לתפוס את בנט בדש חולצתו ולהתקרב אליו. בנט הולך להיות הדבר הבא..ובענק!

תחזית:

בבחירות הקרובות לכנסת 21 בנט יתפוס את תפקיד שר החוץ בוודאות! אין מנוס מכך. הוא נועד לכך והוא יעשה זאת בענק. אני מציעה לבנט להתחיל להכין את הקרקע לכך. בנט איש עסקים והוא מבין היטב שיקולי "רווח - הפסד" בתחום הפוליטי. והוא יתחיל לאזן בין האידיאולוגיה שלו לבין צרכים פוליטים מדיניים משהו בחשיבה הימנית שלו יתחיל להיסדק עם הזמן והוא יעדיף השקפה יותר פרגמטית. יש לו תפיסה חשיבתית סובייקטיבית וגם אובייקטיבית בו זמנית.

בהיבט הפוליטי - מדיני:

למעשה ובגיחוך קל אני מודיעה שעדיין לא ראינו כלום. בנט אפילו לא בראשית דרכו. הוא צפוי להצלחות מסחררות בתחום הפוליטי ולמעשה כל מה שראינו עד כה, הוא כאפס למה שעוד נראה בעתיד. ככל שאני נכנסת לעומק אישיותו וייעודו אני מדמה אותו למרטין לוותר קינג שלקח את האידיאולוגיה הרוחנית שלו צעד אחד קדימה הגה וייסד דרך חדשה.

גילאים 47-54

התחזקות פוליטית והנהגת מדינת ישראל בדמות ראשות ממשלה. בתוך תוכו יש ניצוץ מובנה ובוער בו של הנהגה גבוהה ביותר. כ"שליחות" שנכפתה עליו מהבורא. נפתלי יידע ויזהה ארועים שיביא בפניו הבורא ויממש אותם בהתאם. הוא נועד להוביל דרך והנהגה מלידה.

סיכום:

אחד העם כתב במאמרו הידוע "משה". "אין מחלוקת על חשיבות הדמיית רמי מעלה בעיצוב ההיסטוריה שלנו. והרי הדבר גלוי שגיבורי ההיסטוריה האמיתיים, כלומר אלו שנהיו לכוחות הפועלים בחיי האנושות לדורות. אינם כלל בריות מוחשיות שהיו במציאות באיזה זמן. אין לנו גיבור היסטורי שלא נצטיירה דמותו הרוחנית בדימיון העם באופן שונה לגמריי ממה שהייתה במציאות.

הציור הדימיוני הזה הוא שייצר לו העם לפי צרכיו ונטיות רוחו. הוא הגיבור האמיתי שהשפעתו מתמדת והולכת לפעמים אלפי שנה. אני רואה וצופה שעל פועלו של בנט בעתיד עוד ילמדו דורות הבאים בספרי ההיסטוריה כדמות רוחנית פוליטית ומדינית מהגדולות שידעה מדינת ישראל. המנהיג אידיאולוגיה רוחנית מדינית פוליטית יחד עם חזון בדרך חדשה ויצירתית וייחודית לו.

עד רגעים אלו אני נדהמת מעוצמת הגילוי והלמידה על בנט. שחר חדש הפציע לגביי בנט ומרגע זה כבר לא אראה אותו באותו אופן. יש לומר שאני מופתעת לטובה. למדתי יחד איתכם שנפתלי בנט הוא סוג של "שליחו" של הבורא.

בהצלחה.

אלין שלמה, מתקשרת נמרולוגית. מנטורית אישית ועסקית להצלחות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית