הלוחשת למספרים: איילת שקד היא 'Iron Lady'

כבר בשנתיים הקרובות נראה אותה דוחפת קדימה להנהגה גבוהה. אני צופה שאם שקד לא תרוץ לרשות הממשלה בבחירות הקרובות, היא תעשה זאת בענק בבחירות הבאות * אלין שלמה בניתוח נומרולוגי לשרת המשפטים איילת שקד (נומרולוגיה)

אלין שלמה | כיכר השבת |
'אשת הברזל' (צילום: shutterstock)

איילת שקד - 7.5.1976 ז' באייר ה'תשל"ו

לא בכדי פרצה לחיינו שקד דווקא בשלהי 2014, שנת ה-1 שלה. התחלות חדשות עם יוזמות ושינויים. כאשר שקד פרצה לחיינו, הבטיחה לעצמה שגם לא תעצור. והאמינו לי, אין לה שום כוונה כזו. ההצלחה שלה היא לא אופציה אלא שאלה של חיים ומוות.

הצלחה בעבורה היא הישרדות. זהו יתרונה הענק אך גם חסרונה. במסע שלה בשנים 1-3 היא לעיתים נמהרת מדי. ששה אל הקרב, דורסת ולא לוקחת אויר. פעולות אלו אפשר לייחס לגילה הצעיר בעולם הפוליטי ולמטרות ממוקדות. היא נחושה וחדורת מוטיבציה. יותר מאי פעם.

שקד בעלת אידיאולוגיה אולטרה ימנית (קיצונית), לא מתגמשת ומאמינה אדוקה בצדקת דרכה. יכולת ההידברות שלה מועטת והמכשול המרכזי שלה באם לא תלמד היא בהגעה למשא ומתן בתחומה.

2017-2019 - פניי מלאך

פניי המלאך של שקד מסתירים היטב נץ אימתני, דורסני וחדור מטרה. היתרון המובהק שלה הוא פניי המלאך שלה שגורם להרבה אנשים להרים גבה כאשר נתקלים באופי חסר הפשרות שלה. ה-D.N.A שלה מורכב מיכולת תקשורתית גבוהה ויכולת שיפוט מהירה. לא בכדי היא שרת המשפטים. הייתה יכולה להיות בקלות, קאוצ'רית, פסיכולוגית ואף בוררת בעולם האפור, אך כל אלו קטנים עליה ועל יכולתיה. יש בה חמלה ויישום תובנות.

הפסגה והאתגר

הפסגה והאתגר שלה מצביעים על רצון עז להגיע להנהגה גבוהה ואם אפשר הכי גבוה שיש. העיסוק העיקרי שלה בשנים הבאות יהיה הובלת מהלכים והנהגה. הפעילות הציבורית שלה תלך ותתעצם ונראה אותה עם הזמן דוחפת מהלכים פוליטים חזקים.

יש לה נוכחות ופחות הידברות ובאותה נשימה, העברת מסרים בצורה חדה וברורה. בעת כתיבת שורות אלו, אני מדמה את שקד כלביאה בועטת, טורפת ורצה קדימה. המסע שלה לפסגה רחוק מלהסתיים ואף רק התחיל. שקד נקמנית מאוד וזוכרת ימים עברו. בהזדמנות הראשונה היא תסגור חשבון עם מי שחשבה שניסה להכשילה או פגע בה, במיוחד בהיבט המקצועי.

כבר בשנתיים הקרובות נראה אותה דוחפת קדימה להנהגה גבוהה. אני צופה שאם שקד לא תרוץ לראשות הממשלה בבחירות הקרובות. היא תעשה זאת בענק בבחירות הבאות.

שקד ומשפחה

על שקד אפשר לומר "גם יפה וגם אופה". האיזון שאליו שואפת שקד הוא שלמות בין משפחתיות לקריירה. בין חיים מקצועיים ומשפחתיות. לעניות דעתי גם את חייה האישיים היא מנהלת ביד רמה וללא פשרות. היא אשת משפחה למופת למרות שבשנים הבאות נראה את המשפחה נדחקת מעט הצידה.

עם השנים והזמן נבין כולנו שגדלה בתוכנו "אשת הברזל" הישראלית שלנו. אשה שתדחוף מהלכים פוליטים קיצוניים, תערוף ראשים ותסגור חשבונות ישנים. כל הנושא הדמוקרטי דתי היא תעלה בכל הזדמנות לשולחן הדיונים ותריץ קדימה את האג'נדה שלה.

אנו נראה אותה בשנתיים הבאות חוברת לקבוצות פוליטיות שמתאימות לה ודבקות במטרה. כל זה ללא יציאה מהאדיאולוגיה שלה. איילת שקד היא killer מטבעה. אל תנסו אותה!

אני באופן אישי מאחלת לה בהצלחה.

אלין שלמה, מנטורית רוחנית אישית ועסקית

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית