אווה מדז'יבוז' היא מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה

הממשלה אישרה: אווה מדז'יבוז' היא מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה במשרד לשוויון חברתי. השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, האמונה על הרשות לקידום מעמד האישה: "אווה מדז'יבוז' היא מנהיגה מובילה, אישה חזקה ובעלת ניסיון ניהולי עשיר, במגזר העסקי כמו במגזר הציבורי, ואין לי ספק שתצעיד את הרשות לקידום מעמד האישה להצלחות רבות" (אקטואליה)

mame | כיכר השבת |
מינוי חדש..

מוקדם יותר (ראשון, 30.7.2017) אישרה הממשלה את החלטת השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל למנות את אווה מדז'יבוז' למנהלת החדשה של הרשות לקידום מעמד האישה במשרד לשוויון חברתי.

מדז'יבוז' (46), המכהנת מ 2014 כיו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מביאה עימה ניסיון ניהולי עשיר ושימשה משנת 2004 בתפקידי ניהול בכירים בשוק התקשורת בישראל. קודם לתפקידה כיו"ר הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, כיהנה מדז'יבוז' כמנכ"לית קבוצת מעריב ורדיו תל אביב, וכסמנכ"לית הפיננסים והפיתוח העסקי של זכיינית הטלווזיה קשת. מדז'בוז' צפויה להיכנס לתפקידה ב- 1.10.2017.

השרה גמליאל, האמונה על הרשות לקידום מעמד האישה, ומי שמינתה את מדז'יבוז' לתפקיד: ״מינוי ראוי מאוד ואני מוקירה את הממשלה על שאישרה את החלטתי. אווה מדז'יבוז' היא מנהיגה מובילה, אישה חזקה ובעלת ניסיון ניהולי עשיר, במגזר העסקי כמו במגזר הציבורי, ואין לי ספק שתצעיד את הרשות לקידום מעמד האישה להצלחות רבות. ממתינה בציפייה לתחילת עבודתה, ובטוחני כי יחד עם שאר מנהלי המשרד, נוכל לקדם שוויון חברתי אמתי בישראל״.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית