יומולדת שנה לטליה שלנו

בהפתעה גמורה טליה הגיעה לנו למשפחה לפני שנה. לא, לא נולדה בהפתעה לגמרי, על ההריון ידענו. אבל האבחון שלה כנושאת תסמונת דאון הגיע לנו בהפתעה גמורה * טור מרגש שנכתב מאם לביתה המיוחדת טליה

מאמע | כיכר השבת |
טליה המיוחדת
האבחון הזה שלא הכרנו ולא ידענו מה מסתתר מאחורי השם תסמונת דאון, מביא אותנו למצב של תהיות ושאלות. מה מצפה לנו בעתיד, מה מצפה לטליה, מול אילו התמודדויות נצטרך להתמודד.

אבל היי, הקב"ה שלח לנו את המתנה, אז מה אנחנו בכלל צריכים להתעסק עם השאלות האלו, הוא ישלח לנו את המענה להכל, הוא יסלול לנו את הדרך. ומאותו הרגע בעלי ואני חדורי מטרה, לעשות הכל עבור טליה הנסיכה שלנו. כי אם נתנו לנו אתגר, אנחנו נעמוד בו ונתמודד! לא נברח! לא נסתתר! כי נבחרנו!..

ואכן, הריצות לבי"ח לא פסקו, הבדיקות המעקבים, והמילים המסובכות של הרופאים היו שגרת חיינו, הישיבה על קביעת תורים, המלחמה על דחיפות התורים, הטופסולוגיה שלא נגמרת, הקלסר שמתמלא ומתנפח ממידע, חיינו החדשים...

ובמקביל, מתחילים לעבוד עם טליה על ההתפתחות, על הטונוס שרירים הנמוך שלה, והיא, היא לוחמת קטנה שמראה לעולם כולו מזה התמודדות עם קושי. מרימה ראש במאמץ רב ולאחר מספר שניות נשכבת, אבל לא מוותרת! וכשתגדל מעט, נשים לה משחק מעליה, אבל היד לא תתרומם בצורה ממוקדת למשחק כמו תינוק בגילה, אבל בהתלהבות תעיף את המשחק בלי כוונה ותתלהב. וכמה כוחות יהיו לה כשתגיע לגיל חצי שנה ותתחיל להתהפך, זה קשה לה והיא עם הרבה עבודה תשיג עוד פסגת הצלחה ותתהפך וכך, לקראת גיל שנה טליה מצליחה לזחול אחורה וממש קרוב ליום הולדתה, אף להחזיק בשתי ידיה ללא עזרה, את הבקבוק. וכל התקדמות הכי קטנה אצלה, היא חודשים של עבודה, אבל היא עומדת בהם וקוצרת את פירות ההצלחה.

טליה שלנו, את פייטרית! את אלופת העולם! אני לומדת ממך כ"כ הרבה כל יום ויום. לומדת מה חשוב בחיים, לומדת ממך להודות כל רגע ורגע על הטוב שיש לנו, לומדת לראות את העולם באור יקרות, את הכנסת לחיי פרופורציות אמיתיות, לימדת אותי שהמיוחד והשונה הוא ראוי להערכה מרובה, לימדת אותי להבין את מהות החיים, שאין טעם להתבזבז על אנרגיות שליליות, להיות ממוקדים בחיובי.

טליה שלי, את האור של חיי! ואת עשית אותי טובה יותר ועל זה מגיע לך תודה עצומה!

תודה לך בורא עולם על כל הטוב הזה שהבאת לחיינו, תודה על כל יום ויום שעובר עם משמעות ותוכן עצום, תודה לך הקב"ה על כל התקדמות ולו הקטנטונת ביותר של טליה, תודה על כך שאתה כ"כ צמוד אלינו. אני מרגישה את זה כשאני מתפללת אליך. ופתאום הכל מסתדר לי, אני מרגישה את הקרבה שלך אלינו לאורך כל הדרך.תמשיך לתת לנו כוחות, כי יש ימים לא קלים והלילות לפעמים מלאים דמעות, כי לא תמיד קל ויש את הנפילות וזו בכ"ז התמודדות מלאת אתגרים, ויש רגעי שבר והדרך לא תמיד סלולה, ויש עצירות בהתקדמות, ויש תוצאות בדיקות ... אבל תודה לך אבא שבשמים, שתמיד אתה איתנו, ושומע את תפילותינו. והאמונה חזקה מאי פעם! איתנה, נצורה, ובטוחה שבורא עולם נתן, אז בורא עולם ישלח פתרון, תמשיך להטעין אותנו בכל בוקר מחדש בכוחות על.

כי כלום לא מובן מאליו! רק להודות כל רגע ורגע על הכל, על הדברים הכי רגילים שקורים סביבנו.

טליה, אני מברכת אותך ביום הולדתך, שתמשיכי להפתיע ולהתקדם, שתראי לעולם את הטוב והאור שנמצא גם בשונה, כי את בעלת פוטנציאל אדיר, תינוקת שמחה וחייכנית, שובבה וכובשת. יושב מרומים, תשלח לטליה שלנו בריאות איתנה ושכח הרצון שלה ימשיך ללמד את כולנו שאסור להתייאש אפ-פעם, וכשיש אתגר אז להרים את הראש ולעבור אותו בהצלחה, כמו שטליה מתמודדת יומיום ומגיעה להצלחות.

אוהבים אהבה עצומה מעומק הלב פנימה ומאמינים שעוד תגיעי רחוק!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית