והנה באה השגרה

מצמצנו לרגע והנה, אנחנו שוב עמוק בתוך השגרה. התקופה הזאת של בין לבין. איך לשרוד את הזמן שנותר לנו עד החגים ואת ימות השבוע בכלל?

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
שגרת החיים..

בין החופשה שמסתיימת לה, השיזוף בחוף הים, הארטיקים הנוזלים והפאן המתמשך, לבין החגים הקדושים הממשמשים ובאים.

אז איך עושים זאת נכון?

או במילים אחרות: כיצד לצלוח את הדכאון שנופל עלינו משמיים כטיפות גשם ביום חורפי בלי להזדקק למרשם לכדורים פסיכיאטריים? כיצד גורמים לתקופה הזאת להיות מהנה ופרודוקטיבית למרות העצבות המשתלטת עלינו ש״אמאלה, יש עוד כמעט חודש שלם״ להעביר במשרד האפור, עמוס הקלסרים, הניירת והטלפונים שלא טורחים אף פעם לחדול מלצווח ולהציק.

אז ככה, כלל ברזל המבטיח לכם התמודדות פשוטה יותר עם הבאסה, שהוא גם הזדמנות מעולה לתחזוק הקשר עם האנשים היקרים לכם:

החליטו על יום קבוע בשבוע שאתם מסיימים את העיסוקים שלכם בו מוקדם מן הרגיל ויוצאים לבלות, וכשאני אומרת ״צאו לבלות״ אני לא מתכוונת לקרוע את הכיס במסעדות יוקרה ו/או לרכוש את כל הקולקציה החדשה בסניף זארה הקרוב לביתכם (למרות שאף אחת מן האופציות האלו לא רעה בכלל, ואפילו מעולה, עונג צרוף מובטח למצייתים) וגם לא לקרוע את העיר עד אור הבוקר.

לא, צאו לשתות קפה בערב (עם עוגה חמימה ורכה ליד, נו, ברור, אחרת למה הקפה? הוא רק תירוץ) עם בן הזוג שלכם, עם חבר טוב, או בעצם עם בן הזוג שהוא החבר הכי טוב בעולם. נשמו אויר, לקטו כוחות ואנרגיות להמשיך את השבוע.

המלצתי האישית היא לקבוע את הבילוי השבועי לאמצע השבוע, דהיינו, יום שלישי, שהוא בעצם היום האידיאלי לפורקן אחרי ימי ראשון ושני העמוסים ולפני רביעי וחמישי המאיימים (ככה בתווך, בדיוק כשנראה שהשבוע הזה לא יסתיים לעולם) שלאחריהם מגיע יום שישי המיוחל, שהוא בעצם הסיבה המרכזית לקיום שלנו בחיים הנוכחיים על פני כדור הארץ.

בניגוד ללהיט המאוס ״היום יום חמישי״, בעייני שישי הוא המתחרה הבלתי מעורער שלו, בעיקר עקב היותו שלם ומושלם, עם תועפות זמן לטייל או סתם לנוח ולא לעשות כלום, או גם וגם, בשונה מחמישי שבעיקר הערב שלו מיועד לכיף (לפחות לאילו מבינינו ששם משפחתם אינו קרדשיאן וכדו׳ שאשכרה צריכים להרוויח את לחמם בלפחות חמישה ימי עבודה שבועיים).

והנה, לא הספקנו להתעטש וכבר הגיעה לה שבת. המלכה. הכוח. ההזדמנות להכיר יותר מקרוב את האהובים שלנו, להתענג על שירת האחים המנעימים בקולם בזמירות שבת, להריץ מרתונים של משחק ב״רמי״ ולהנות מכל קילוגרם שצברתם כי ״מאוכל של שבת לא משמינים״ (אבל גם לא מרזים, על זה בטוח כולנו נסכים)..

לסיכומו של עניין, מחכה לדיווחים שלכן כיצד העצה שלי שינתה לכן את החיים.

המשך שבוע טוב וקליל.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית