5 טיפים נהדרים לאיפור שיחזיק לך מעמד בראש השנה

אל תנסי להתאפר בצורה כזו כי האיפור ישאר לארבעת ימי החג. עדיף לעשות איפור זוהר שיחזיק לך יומיים מאשר להניח שכבות ולסתום את עור הפנים. בתקופה זו זה הזמן לחדש את עור הפנים שלנו לפני החגים (יופי)

שרי יהל | כיכר השבת |
שלב א:,

ניקוי פנים יסודי, אני אוהבת את הפילינג 7 days של חברת קליניק. מסיר את כל השומניות והתאים המתים ומרענן אותנו לקראת החג. ‏

שלב ב: הגיע הזמן לחדש או להחליף את קרם הלחות וקרם העיניים אשר את משתמשת בהם בכל הקיץ. כדאי מאד להוסיף את הסרום של אסתי לאודר אשר נותן לנו הזנה נוספת לעור הפנים.

שלב ג: העיניים צריכות הדגשה אך שישארו מלאות חיים ולא כבויות מעומס יתר של צלליות. היום אופנתיות צלליות הגליטרים ואני אישית אוהבת במיוחד את צלליות הקרם של בובי בראון ומעליהן אני מדביקה את הצלליות עם הגליטרים.
הן נדבקות מייד ונשארות לאורך זמן אך העין לא כבדה מצלליות אבקה או אבן.

שלב ד: הגבות שלנו חייבות להיות מסורטטות נכון ולכן כדאי לרכוש מסקרה טובה לגבות של אסתי לאודר ועפרון מיוחד המעבה את הגבה בשיטת השערה. כל כך פשוט ונותן מסגרת מצויינת לעין.

שלב ה: יש המתירים את השימוש בפודרה בחג ולכן חשוב מייד להצטייד עם פודרה בגוון המתאים לעורך על מנת לתת לעצמך חיות במהלך החג. למאק יש פודרה מינראלית במגוון צבעים והיא פותרות לנו את הבעיה של איפור בשבת וחג.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית