איך ללבוש שאנל בלי לקרוע את הארנק

פאשניסטה וקצרה במזומנים? כך תשיגי חליפת שאנל במחיר סביר עם לוק נצחי שיגרום לך להיראות הכי מעודכנת שיש (אופנה, נשים)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

שאנל. כמה עוצמה במילה אחת. המותג, בה' הידיעה, בראשו עמדה האישה והאגדה, מלכת הסטייל הבלתי מעורערת ומובילת דרך למיליוני פאשניסטות ברחבי העולם - קוקו שאנל (ובשמה המלא: גבריאל בונר שאנל).

אחד הבדים המזוהים ביותר עם שאנל זה הטוויד. אריג עשוי חוטי צמר שנטווים יחדיו באריגה גסה יחסית, בדוגמאות שונות. כדרכם של רבים וטובים לפניו ואחריו, גם הוא לא החל את דרכו כבד יקר, אלא נתפר כהגנה מפני רטיבות וקור למעיליהם של ג'נטלמנים אנגליים בעת שיצאו למלאכת הציד השבועית שלהם, בחורף הבריטי הקפוא.

גברת שאנל, שעיצוביה התאפיינו בפשטות ואלגנטיות, הפכה את הטוויד לפריט חובה בארונה של כל חובבת אופנה מאז השיקה ב-1954 את "חליפת שאנל". החליפה עשויה מבד טוויד ומורכבת מז'קט קליל שמזכיר קרדיגן, חצאית בגזרה ישרה ולרוב נלבשת עם חולצה התואמת לאריג בטנת הז'קט - עיצוב קלאסי ונקי שקוצר מחמאות בכל לבישה.

מדי עונה, בית האופנה היוקרתי מספק קולקציה מרשימה של פריטים עם שילובים מרשימים עשויים טוויד. בתצוגות של שאנל אנו נחשפים למאגר בלתי נדלה של חליפות שאנל קלאסיות עם שינויים קלים ואורכים מגוונים, לצד חצאיות, מעילים, נעליים, מגפיים, אקססוריז לשיער ומה לא.

אמנם חליפה של שאנל בארון ואפילו רק ז'קט או חצאית, היא נחלתן של ברות המזל מבינינו. אך למרבה השמחה, רשתות עממיות יותר כמו זארה, H&M, מנגו ודומותיהן דואגות לייצר עבורנו אלטרנטיבות דומות יפות לא פחות והכי חשוב - נגישות, כאלה שאינן מצריכות פגישה עם מנהל הבנק לנטילת משכנתא כדי ליהנות מהן. במילים אחרות, לא נרגיש שהקפה שאנחנו לוגמות אינו על גג מלון מפואר אלא בעצם מקופיקס.

ואם בכל זאת את מוכנה להשקיע קצת יותר כדי לגעת במקור, את תמיד יכולה להתחדש בבושם האהוב של החברה, שאנל מספר 5 כמובן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית