בסטייל: קארין אשד המעצבת שמלבישה את הסלב בצניעות

להיות מעצבת עם המון שיק וסטייל דורש חשיבה ויצירתיות אינסופית. קארין אשד היא אחת המעצבות המובילות כיום ויוצרת את המותג 'בגדי תפארתך. קארין מלבישה את הידועניות בצניעות ובחן (סטייל, עיצוב)

מאמע | כיכר השבת |
קארין אשד "בגדי תפארתך"
קארין אשד
בת 31 מתגוררת ברמת אביב ג', בעלת בתשובה מזה כעשור. החליטה לחזור בתשובה על אף הקושי המשפחתי בקבלת החזרה בתשובה של קארין, אך היא למול הניסיונות הלא פשוטים בחרה בדרכה. קארין התגוררה בלוס אנג'לס במשך תקופה. "הרגשתי שכל חיי הם הבל הבלים" אומרת קארין "החלטתי לנסות את מזלי מעבר לים, ונוכחתי לדעת כי זה יותר גרוע משחשבתי, ציפיתי שמשהו ישתנה בי אבל זה רק חשף אותי לגועל שקיים בעולם, להיות ככל הגויים זו לא היתה אופציה עבורי".

"נחשפתי דרך אנשים לשיעורים וגיליתי את היהדות" היא ממשיכה, "הבנתי שהנשמה שלי בורחת כל הזמן ומחפשת את האמת, הכל התחבר כמו פאזל, לאט לאט התחלתי לחזור בתשובה עד היום אני כל פעם אוגרת ולומדת דברים חדשים ומודה לה' כל פעם מחדש".

קארין אשד,"נחשפתי דרך אנשים לשיעורים וגיליתי את היהדות" היא ממשיכה, "הבנתי שהנשמה שלי בורחת כל הזמן ומחפשת את האמת, הכל התחבר כמו פאזל, לאט לאט התחלתי לחזור בתשובה עד היום אני כל פעם אוגרת ולומדת דברים חדשים ומודה לה' כל פעם מחדש".,,‏‏הקולקציה החדשה (צילום אור איתן),,‏הקולקציה החדשה (צילום אור איתן),, ‏‏צילום: אור איתן. איפור: דבי שטרן. שיער: דבורה בנגיגי. דוגמניות: חני מזוז, רבקה נסימיאן. נעליים: Nine West, תיקים ואקססוריז: Gianni Rosso - כיכר המדינה. ,,‏צילום: שי קדם,,,‏הרבנית יהודית יוסף בשמלת המיסוני שקארין עצבה ותפרה ,,‏עדן הראל בלבושה ב"בגדי תפארתך",,‏עדן הראל בצניעות - לבושה בתפארתך,,‏קארין אשד עם לי לוי (יח"צ),,‏מורן אייזנשיין לבושה בבגדי תפארתך (יח"צ) ,,מורן מ,תראיינת לגיא פינס ,איך הגעת לתחום האופנה? ,"מצאתי את שאהבה נפשי" אומרת קארין "העיסוק שאני אוהבת, אופנה צנועה - זו נישה שמאוד חסרה במגזר, הרבה נשים נתקלות בקושי כשהם מחפשות בגדים לערב, ליומיום וכרגע אני מעצבת גם בגדים לים אך הכול בצניעות מלאה:) אני רוצה להוכיח שניתן להמשיך להשאר מעודכנות באופנה עילית ולהשאר צנועה ושיקיות יותר, החלטתי לקחת צעד קדימה, ולהקים סטודיו לאופנה שנקרא 'בגדי תפארתך' שבו כל אחת תמצא את פירטי הלבוש הצנועים ומלאי שיק שחיפשה זמן רב., מאיפה ההשראה לעיצובים שלך? ,ההשראה שלי מגדולי המעצבים, אני מגיירת מותגים, לוקחת השראות מגדולי המעצבים ועושה את הבגד צנוע עם הטאצ' האישי כמובן. כמו: דולצ'ה גבאנה, מיו-מיו, פראדה, גוצ'י, קוואלי ועוד. חליפות בסגנון של שאנל, בדים פרחוניים במגוון גזרות ועיצובים שונים.,,,‏קרן הרפז בגדי תפארתך,,‏אירה סימונוב בבגדי תפארתך,,,‏קארין בבגדי תפארתך (צילום יח"צ), ,,‏שרון איילון בשמלת העור (צילום יח"צ)
‏‏הקולקציה החדשה (צילום אור איתן)‏הקולקציה החדשה (צילום אור איתן) ‏‏צילום: אור איתן. איפור: דבי שטרן. שיער: דבורה בנגיגי. דוגמניות: חני מזוז, רבקה נסימיאן. נעליים: Nine West, תיקים ואקססוריז: Gianni Rosso - כיכר המדינה. ‏צילום: שי קדם‏ ‏הרבנית יהודית יוסף בשמלת המיסוני שקארין עצבה ותפרה ‏עדן הראל בלבושה ב"בגדי תפארתך"‏עדן הראל בצניעות - לבושה בתפארתך‏קארין אשד עם לי לוי (יח"צ)‏מורן אייזנשיין לבושה בבגדי תפארתך (יח"צ) מורן מתראיינת לגיא פינס

איך הגעת לתחום האופנה?

"מצאתי את שאהבה נפשי" אומרת קארין "העיסוק שאני אוהבת, אופנה צנועה - זו נישה שמאוד חסרה במגזר, הרבה נשים נתקלות בקושי כשהם מחפשות בגדים לערב, ליומיום וכרגע אני מעצבת גם בגדים לים אך הכול בצניעות מלאה:) אני רוצה להוכיח שניתן להמשיך להשאר מעודכנות באופנה עילית ולהשאר צנועה ושיקיות יותר, החלטתי לקחת צעד קדימה, ולהקים סטודיו לאופנה שנקרא 'בגדי תפארתך' שבו כל אחת תמצא את פירטי הלבוש הצנועים ומלאי שיק שחיפשה זמן רב.

מאיפה ההשראה לעיצובים שלך?

ההשראה שלי מגדולי המעצבים, אני מגיירת מותגים, לוקחת השראות מגדולי המעצבים ועושה את הבגד צנוע עם הטאצ' האישי כמובן. כמו: דולצ'ה גבאנה, מיו-מיו, פראדה, גוצ'י, קוואלי ועוד. חליפות בסגנון של שאנל, בדים פרחוניים במגוון גזרות ועיצובים שונים.

‏ ‏קרן הרפז בגדי תפארתך‏אירה סימונוב בבגדי תפארתך‏ ‏קארין בבגדי תפארתך (צילום יח"צ)‏שרון איילון בשמלת העור (צילום יח"צ)

למי היית רוצה לעצב בגד?

למלניה ואיוונקה משיבה קארין יש להן סטייל שיקי וצנוע, יש בהם משהו אצילי, לא חושפני וזה בעצם מה שאני הכי אוהבת לעשות, להלביש בצניעות ובחן מלא בסטייל. ‏צילום: אור איתן. איפור: דבי שטרן. שיער: דבורה בנגיגי. דוגמניות: חני מזוז, רבקה נסימיאן. נעליים: Nine West, תיקים ואקססוריז: Gianni Rosso - כיכר המדינה. ‏‏צילום: אור איתן. איפור: דבי שטרן. שיער: דבורה בנגיגי. דוגמניות: חני מזוז, רבקה נסימיאן. נעליים: Nine West, תיקים ואקססוריז: Gianni Rosso - כיכר המדינה. ‏‏צילום: אור איתן. איפור: דבי שטרן. שיער: דבורה בנגיגי. דוגמניות: חני מזוז, רבקה נסימיאן. נעליים: Nine West, תיקים ואקססוריז: Gianni Rosso - כיכר המדינה. ‏צילום: אילן פורת

סטודיו 'בגדי תפארתך' מציע מגוון עיצובים בשלל צבעים, סגנונות ובדים: שמלות, חליפות, בסגנון שאנאל, חצאיות, חולצות ועוד. העיצובים מתעדכנים בהשראת צו האופנה העולמי, וברוח מעצבי האופנה המובילים בעולם, העיצובים הינם צנועים ללא צורך בחולצת בסיס או תחתית. המחירים נוחים והבגד נתפר לפי מידתה האישית של כל לקוחה, ומוכן תוך ימים ספורים.

אני מתאימה את הגזרה המדויקת לכל אחת בהתאם לגופה, מתאים גם לנשים בעלות מידות גדולות מהרגיל ולנשים בהיריון. ניתן גם לעצב בעיצוב אישי שמלות שונות מאלו שקיימות בקולקציה, אצלי כל אחת יכולה לעצב את שמלת חלומותיה שתתאים לגופה.

בגדי תפארתך צניעות בסטייל..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית