ערב טוב, תתכוננו לקום לבוקר מאושר יותר..

1. תכנני מראש מה תלבשי

מחקרים מראים כי תכנון מוקדם של הבוקר יכול להועיל לא רק לקימה מוצלחת אלא גם לשנת הלילה שלכם. בנוסף למיטה הנעימה לעומת טפטוף הגשם האימתני מבחוץ, הידיעה שעכשיו עלייך לנבור שעות בארון הבגדים בחיפוש אחר פריט הגיוני וראוי ללבישה לא מועילה לזינוק המיוחל מהמיטה. לכן, הכנה טרום השינה, ובחירת הלבוש מראש תמריץ אתכם בבוקר ותגרום לכם לקום רגועים ושלווים יותר.

2. תתעוררו חצי שעה קודם

וואו, חידשתם לנו את אמריקה, זה פחות או יותר מה שעובר לכם בראש נכון? אז לא, לא באנו לחדש אבל בהחלט באנו לייעץ בפעם האלף, קימה מוקדמת יכולה להיות המפתח ליום מוצלח. אין כמו להתחיל את היום עם כוס קפה רגוע, מקלחת טובה וארוחת בוקר קלילה עם עיתון לפני הקלחת של הילדים - סנדוויצ'ים - עבודה. כל מה שאתם צריכים זה רק חצי שעה נוספת, כלומר פחות לישון.

3. התרחקו מכפתור ה'נודניק'

הכפתור הזה שנועד לכאורה להעיר אתכם בהדרגתיות, מעבר להיותו יצירת השטן שמונעת ממכם בשיטתיות בכל בוקר את כל מה שתכננתם להספיק לעשות, הוא גם מתכון בטוח לבוקר עצבני במיוחד. אין בינו לבין שינה בריאה ולו נחירה אחת. אז יאללה, קומו בצלצול הראשון, ואל תתפתו לתת לו להמשיך לחפור.

4 תרגילי מתחיות קלילים במיטה

הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום היא עם כמה תרגילי מתיחה טובים. לא רק כדי למתוח את השרירם אחרי לילה חרופ במיוחד, אלא גם כדי לשחרר אנדרופינים בגוף ע"י שיפור זרימת הדם שיתנו לכם אנרגיה ויורידו את רמת המתח בגוף.... עד שהקן יקום בצרחות כמובן.

5. שתו כוס מים על הבוקר

אחרי 8 שעות שינה, כולמר 7, בסדר - 6, בהן לא בא אל הגוף שלכם אף נוזל כלשהו, ניתן להבין את כאב הראש ותחושת היובש של הבוקר. לכן כוס מים גדולה ברגע שאתם קמים בהחלט תתקבל בברכה, ותיתן לכם דחיפה משמעותית לקום לבוקר רענן ומלא מרץ.

]]>