אל קמט: 4 דרכים לבוטוקס טבעי שיחדש לך את העור

טיפולי האסתטיקה המקובלים בעולם הכללי לא רלוונטים תמיד עבורנו, אם לא בגלל התפישה החברתית אז בגלל המחירים הבלתי נוחים למשתמש. אבל למרבה המזל, יש דרכים טבעיות ויעילות פי כמה לבוטוקס טבעי לחלוטין והתוצאות -מדהימות (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
בריא וחלק
אם את מוצאת את עצמך עומדת במראה וסופרת את הקמטים המופיעים כשאת מחייכת, הכתבה הזאת בשבילך. אז נכון, טיפולי האסתטיקה המקובלים בעולם הכללי לא רלוונטים תמיד עבורנו, אם לא בגלל התפישה החברתית אז בגלל המחירים הבלתי נוחים למשתמש. אבל למרבה המזל, יש דרכים טבעיות ויעילות פי כמה לבוטוקס טבעי לחלוטין והתוצאות -מדהימות.

מים, מים ועוד מים

שתיית כמות מספקת של מים חשובה לבריאות הכללית שלך משום שהיא מסייעת למחזור עיכול, ספיגה, והפרשת המזון בגוף, אבל על הדרך היא תורמת למראה עור בריא קורן וצעיר. ולפני שתאנחי באכזבה מהעצה הבנאלית, לכי תשתי כמה כוסות מים. כי גם אני לא האמנתי עד שראיתי במו עיניי את הבלתי יאומן - קורה. חברה שסבלה מעור בעייתי, שומני ומחוספס, הפציעה יום אחד, לאחר תקופה ארוכה שלא ראיתי אותה עם עור נקי מתוח ויפהפה. לטענתה, הסוד לשינוי היה שתיית כמות גדולה של מים כל יום במשך מספר חודשים (הקאץ': מעבר דירה זמני לשירותים, אבל - מתרגלים).

פרוביוטיקה

אם את לא בטוחה מה זה אומר, מדובר בחיידקים ופטריות חיים טובים והכרחיים הנמצאים באופן טבעי במערכת העיכול שלך. ניתן לצרוך אותה גם מתוספי מזון ומאכלים שונים כמו יוגורט, כרוב כבוש, מרק מיסו, וגבינות רכות. הוספת פרוביוטיקה לדיאטה שלך תעזור לתהליך טיהור העור שלך מחומרים ורעלים מזיקים שגורמים לנקבוביות ופצעים ולהשגת מראה חלק ונקי.

מאכלים סיביים

אם את לא אוכלת מספיק מזונות סיביים, כדאי לך להתחיל. הגדלת תכולת הסיבים בתזונה לא רק עוזרת לשמירה על משקל, אלא גם תורמת מאד לעור שלך. אז במקום לקחת תוספי סיבים שישאירו אותך נפוחה, תתחילי לאכול מאכלים כמו שיבולת שועל או גרנולה לארוחת בוקר, לחם מחיטה מלאה או ללא גלוטן, וכמות מתונה של אגוזים (38 גרם ביום בערך).

צריכת מזונות עשירים בסיבים כמו ירקות, קטניות ופירות יכול לעזור לשטוף את הגוף מרעלים שיכולים להוביל נקבוביות ודלקת סתומים. בנוסף, עצירות נמצאה כמאיצת אקנה ומחלות עור אחרים. תזונה עשירה בסיבים תסייע למחזור חילוף החומרים בגוף.

נוגדי חמצון

בטוח שמעת על רדיקלים חופשיים ונוגדי חמצון. אם לא, אז הסבר קצר: רדיקלים חופשים הם אטומים שנמצאים במצב לא יציב מבחינה אלקטרומגנטית, וזקוקים לאלקטרון נוסף כדי לחזור לאיזון כימי. בשביל זה הם עלולים לגזול בכח אלקטרוניים ממרכיבים חיונים בתאי הגוף ולגרום לנזקים קשים, כשהמולקולות מהן נגזלו האלקטרונים הופכות בעצמן לרדיקלים חופשיים. עודף רדיקליים חופשיים גורם בין היתר לקמטים, עור אטום, ואפילו לסרטן העור.

חלק מהרדיקליים החופשיים נוצרים באופן טבעי בגוף וחלק מגיעים ממקורות חיצוניים כמו עישון, קרינה, מזון מתועש וכו'. הדרך של הגוף למנוע את הנזקים ולנטרל את הרדיקלים החופשיים היא באמצעות נוגדי החמצון שהם חומרים שביכולתם 'לתרום' לרדיקלים החופשיים את האלקטרונים החסרים מבלי שיהפכו בעקבות זה לרדיקלים חופשיים בעצמם.

בגוף עצמו קיימים חומרים נוגדי חמצון כמו חומצות אמינו, כולסטרול וכו'. אבל מומלץ לשלב בתפריט היומי מאכלים העשירים בנוגדי חמצון כמו: אוכמניות, חמוציות, פטל, תות שדה, דובדבנים, אגוזים, קטניות, דגים, בטטות,ירקות כתומים, ותה ירוק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית