היועץ מתמודד

אבי סלמן הודיע: אתמודד לראשות עיריית י-ם

אבי סלמן, עו"ד ששימש כתובע עירוני בירושלים, הודיע כי יתמודד בבחירות לראשות העיר. "ירושלים כבר לא מעניינת את ניר ברקת" טען בנאום שנשא (חדשות)

סלמן, היום (צילום: אילן אמויאל)

אחרי שלפני מעל לשנה הכריז מאיר תורג'מן על התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים בראיון ל"כיכר השבת", מתמודד נוסף הודיע היום (שני) על ריצה לתפקיד. מדובר באבי סלמן, עו"ד ששימש כתובע עירוני.

סלמן נשא נאום באולמי פבליון בירושלים ואמר: "ברקת עסוק בליכוד ובניסיונות להשתלב ברשימת הליכוד לכנסת. רגל פה ורגל שם וירושלים כבר לא מעניינת אותו והפכה לברירת מחדל. אם זה שקל לשנה תמורת שרות של שקל לעיר אז תודה רבה- לא בבית ספרנו, על כן, החלטתי היום להציג את מועמדותי לראשות העיר בירושלים".

"התכנסנו כאן היום לומר תודה רבה לברקת ולאחל לו בהצלחה בליכוד. ירושלים צריכה ראש עיר במשרה מלאה. ניר, אני פונה אליך מכאן להודות לך, עברנו כברת דרך חשובה יחד למען ירושלים. אני רואה עכשיו כמה אנרגיות אתה משקיע כדי להיבחר בליכוד... תודה רבה".

"בשנה הקרובה אני מתכוון להתמסר באופן טוטאלי למען העיר וכל תושביה ולדאוג שבירושלים יהיה טוב לגור ביחד" הצהיר סלמן, שמצטרף לרשימה של דמויות שהצהירו או צפויים להצהיר בהמשך על התמודדות לתפקיד, ביניהם משה ליאון ומאיר תורג'מן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר