הכאבים שלא מדברים עליהם והפתרון הטבעי ביותר

ישנן בעיות רפואיות שקשה לשתף, אבל כשמחליפים מידע על בעיה רפואית, אפשר להרוויח וללמוד מנסיונם של אחרים. סיפורה של דודה חיה והטיפול הטבעי (בריאות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף TTM | כיכר השבת |
קשה לשתף אבל חשוב להחליף מידע. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הכותבת: שרה בן-מאיר

דודה חיה חייכה אלי חיוך גדול. יש לדודה החכמה שלנו, הרבה סיבות לחייך. היא בורכה בתבונה עמוקה וטוב לב ובכל מפגש משפחתי, בנות המשפחה אוהבות להתקבץ סביבה ולשמוע אותה.

אבל הפעם החיוך שלה היה גדול מהרגיל. "פתרתי את הבעיה שלי", היא אמרה לי בשקט, "אם עד עכשיו, בשעה הזאת בסוף היום, כבר התפוצצתי מכאבים בגלל הטחורים ולא הייתי מצליחה לעמוד ולא לשבת, זה עבר. עכשיו הכל בסדר".

חיבקתי אותה ושמחתי שהיא משתפת. כשמחליפים מידע על בעיה רפואית, אפשר להרוויח וללמוד מנסיונם של אחרים.

"אצלי זה כנראה קרה בגלל שהשרירים קצת נחלשו", אמרה דודה חיה, "אבל אצל השכנה שלי יעל, ההריון גרם לבעיה. המשקל הגדול של הבטן הכביד וההרמונים החלישו את השרירים. שתינו היינו מתיישבות בקושי וקמות בקושי. סבלנו מגרד, דימום וכאבים".

"לא ראיתי אותך ארבעה חודשיים דודה", התפלאתי "וכבר פתרת את זה כל כך מהר?"

"יעל מצאה לנו פתרון מצוין", סיפרה הדודה בשמחה, "טבעי לגמרי. אפילו לא היינו צריכות לצאת מהבית. הסברנו בטלפון מה מציק לנו. כל אחת דיברה עם יועצת, שהתאימה לכל אחת מאיתנו טיפול אישי".

זה טיפול דרך קופת החולים?

"לא זו רפואה משלימה במסגרת פרטית ומקבלים יחס אישי וטיפול מאד איכותי. שלחו לנו עד הבית מוצרים טבעיים וממש יעילים. לקחנו טיפות וכמוסות צמחיות ומרחנו גם קרם מתאים".

על מה מדובר?

"חברה ישראלית שמביאה מכל העולם צמחי מרפא ומכינה מוצרים מעולים. הם עוקבים בטלפון אחרי התהליך וגם שלחו לנו גם המלצות - מה לאכול ומה לא, כדי לשפר את המצב. הם היו מאד רציניים ומקצועיים".

אבל דודה חיה, אלה צמחים. לא תרופות אמיתיות. ממתי את מאמינה בדברים האלה?

"לא האמנתי. אבל בגלל שיעל ניסתה לפניי והרגישה טוב, רציתי לנסות גם. הצמחים גם מחזקים את המערכת החיסונית. מה שכדורים רגילים לא עושים. ניסיתי והרווחתי".

הכל באישור משרד הבריאות וכשר?

"בוודאי. יעל בדקה הכל. הצמחים באישור משרד הבריאות והייצור בכשרות מהודרת".

מוצרים מצמחים באישור משרד הבריאות. צילום: יחצ

הבעיה והסימנים

המטרד שדודה חיה דיברה עליו, הוא מתיחה, התרחבות וצניחה של כלי הדם מאחור. לפעמים רק דימום קל ללא כאבים יכול להצביע על הבעיה. לפעמים מדובר בגרד עם כאב או נפיחות או בליטה סביב שכרוכים בדליפת צואה.

יש כאלה שהבעיה תופיע אצלם עקב ישיבה ממושכת, או עם העלייה בגיל. המצב אופייני גם למי שנוטים לעצירות, לאנשים עם עודף משקל ולנשים בתקופת ההריון.

סיבות אפשריות נוספות הן מתח, לחץ תוך בטני בגלל שיעולים רבים או הקאות, פעילות גופנית מאומצת וגם אי־ספיקת לב.

במידה ואתם חשים כאבים באיזור, לא כדאי להתעלם. כאב חזק יכול להעיד על התפתחות קריש דם בתוך הטחור. מצב שידרוש התערבות ניתוחית מיידית.

ערכה 100% טבעית מצמחי מרפא מובחרים. צילום: יחצ

תנו לטבע לעזור

לפני שהמצב מסתבך כדאי להקדים ולטפל בבעיה ועדיף בדרך טבעית. החברה שדודה חיה סיפרה עליה היא TTM– חברה ישראלית העוסקת במחקר ופיתוח של מוצרים מצמחים מובחרים. החברה משתמשת בצמחים שנבדקו במחקרים רפואיים ומזקקת מהם תמציות מרוכזות ופעילות.

במקום לסבול בשקט, התקשר עוד היום לשיחת ייעוץ דיסקרטית בטלפון

לפרטים נוספים: 072-3922675 | או היכנסו לאתר | או לדף הפייסבוק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית