מלחמת המידע

גפני במאבק איחוד הצלה נגד מד"א: "לא נשתוק"

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, הודיע במוצ"ש לגיבוש והוקרה לארגון איחוד הצלה כי יודיע לרה"מ כי הוחלט לצאת "למלחמה כוללת" עד לקבלת מלוא המידע מציל החיים לארגון איחוד הצלה (בריאות)

אסף מגידו | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני. מן הארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בשבת האחרונה (וארא) התקיימה בבני ברק שבת גיבוש והוקרה לארגון איחוד הצלה בהשתתפות יו"ר וועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני ונשיא איחוד הצלה אלי ביר ובכירים רבים ונוספים.

במוצאי השבת נשא דברים ח"כ גפני בדבר המחלוקת בין ארגוני ההצלה בארץ, ובעיקר בין איחוד הצלה למד"א ונחרצות קבע כי ארגון איחוד הצלה זוכה לתמיכה מוחלטת במאבקו:

"איחוד הצלה לא יעמדו מנגד. הנושא אצלם הוא הצלת חיי אדם ואנחנו מושיטים את ידינו לשלום לכל ארגוני ההצל כולל מד"א. להעביר תקציבים למד"א גם עבור יהודה ושומרון, וגם לנו - זה הולך יחד: גם איחוד הצלה, גם מד"א וגם ארגוני הצלה אחרים שעוסקים בהצלת חיי אדם".

ח"כ גפני במוצ"ש. באדיבות המצלם

בהמשך הדברים יצא יו"ר וועדת הכספים בנחרצות נגד אי העברת המידע של מד"א לארגון איחוד הצלה: "אבל אל דבר אחד לא נשתוק. אם לא יעבירו לנו את המידע, מי שפצוע ומתנדב שלנו יכול להגיע יותר מהר - אנחנו רוצים את המידע. לא יהיה איפה ואיפה".

ח"כ גפני הודיע כי לאחר חזרתו של רה"מ מביקורו בהודו, באם הנושא לא יוסדר טרם חזרתו, הוא ייפגש עם רה"מ "ואגיד לו: לא יקום ולא יהיה. הדבר הזה לא יימשך".

כזכור, המאבק בין ארגוני ההצלה הובא להסדרה ופשרה בכנסת אך ללא הצלחה. ארגון איחוד הצלה זכה להכרה רשמית השנה ממשרד הפנים ארגון הצלה רשמי מטעם המדינה בנוסף למד"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר