"רצון להכפיש ולהפיץ לשון הרע"

סערה ברשתות החברתיות: האם השר בנט אכל לא כשר?

הרשתות החברתיות סערו סביב השאלה האם יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט אכל בשבת אוכל טרף, אך הבוקר מתברר כי אכל רק אוכל כשר • לשכתו: "מדובר בסיפור שלא קיים" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השר בנט. ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הרשתות החברתיות סערו וגעשו אמש (מוצאי שבת) סביב השאלה האם יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט אכל בשבת במסעדה אוכל לא כשר במלון "JW Marriott Essex House New York".

הדיווחים שהגיעו גם לידי "כיכר השבת", החלו להיבדק אך מאחר והשר בנט שהה בארה"ב, נאלצנו להמתין עם פרסום הדברים בכדי לבדוק את אמיתותם ולפחות להביא את תגובת נשוא הכתבה, כמתבקש.

אז איך הכל התחיל? אלה שיינולד פרסמה בשבת קודש כי "השר בנט יושב לידינו עכשיו בניו יורק עם אשתו, אוכלים במסעדה לא כשרה. בראוו".

לאחר שהתבקשה, על-ידי אחד הגולשים לצלם את המתרחש, השיבה בשלילה. "לא רציתי להיות חודרנית", נימקה את סירובה התמוה לצלמם, "אבל ישבו לידינו, והשומרי ראש שלו אפילו מילאו צלחות כולל בייקון... אז לי לא אכפת בכלל. שיאכלו מה שבא להם אבל לפחות שבנט לא יהיה דו פרצופי כי המסעדה ממש ממש לא כשרה. אשתו היתה איתו גם".

לטענתה, הוא היה במלון עם 2-3 שומרי ראש, "שמילאו צלחות כאילו לא אכלו חודש, כולל כמויות בייקון וכו'. וישב לידינו ובאותן צלחות בנט הדוחה אכל הרי אוכל גם. עם פה פתוח. איכס. הרגשתי שחודר מדי לצלם אבל זו האמת לאמיתה. לבוש חולצה תכלת קצרה ומכנסיים כהים, אשתו בשמלה ירוק זית קצרה".

יצוין כי גולש נוסף בשם "יואב כהן", סיפר סיפור דומה. לטענתו אחד מאנשי הביטחון של השר בנט "אכל כאילו לא ראה אוכל במשך שבוע".

מנגד, גולשים רבים לא האמינו לסיפור מאחר ולא הציגה תמונה כהוכחה כאשר היום כל דבר מתועד ובתוך זמן קצר.

אלא שהבוקר, מבדיקת "כיכר השבת" עולה, כי השר בנט אכן שהה במלון ואכל בחדר האוכל של המלון אך אכל אוכל כשר בלבד, אך ייתכן והמאבטחים הם אלו שאכלו אוכל לא כשר.

מלשכת בנט נמסר ל"כיכר השבת" כי "השר בנט אכל בחדר האוכל של המלון בו שהה, כפי שעושה תמיד בעת ביקוריו בחו״ל, ואכל אוכל כשר בלבד.

"בעניין המאבטחים, מעולם לא נכנסנו לצלחותיהם של אחרים ולא נעשה זאת עכשיו.

"צר לנו על הרצון להכפיש ולהפיץ לשון הרע, מדובר בסיפור שלא קיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר