"זה נראה אמיתי"

השלום הספרדי בשטח: "דרעי והגר"ש עמאר שוחחו כמו בימים עברו"

משתתפי תפילת מנחה בבית משפחת אמסלם האבלה, דיווחו כי הגר"ש עמאר ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי ניהלו שיחות "כמו בימים עברו". צפו בתמונות מאהל האבלים באשדוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חמישה ימים לאחר פגישת הפסגה שנחשפה ב"כיכר השבת", ובה נועדו הראשל"צים הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, הרב הראשי לירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הערב (ראשון) משדר דרעי כי השלום אמיתי, וכי קשריו עם הגר"ש עמאר חזרו להיות כפי שהיו לפני הבחירות לרבנות הראשית.

היום (ראשון) הגיע השר דרעי לנחם את סגן ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם האבל על פטירת אמו. במהלך דבריו שנשא השר דרעי בפני האבלים, נכנס למקום הגר"ש עמאר. דרעי קיבל את פניו של הרב עמאר, ועצר את דבריו בפני האבלים. לאחר מכן, החלה במקום תפילת מנחה, כאשר דרעי מרבה לשוחח לעיני הנוכחים עם הגר"ש עמאר.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

אדם שנכח במקום ומכיר את מערכת היחסים בין השניים, אמר ל"כיכר השבת" כי "רואים שהפעם מדובר במשהו אמיתי". לדבריו: "הרב שוחח עם דרעי כמו בימים הטובים שלפני הבחירות לרבנות הראשית".

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב"כיכר השבת" כי יו"ר ש"ס נפגש בחשאיות עם הגר"ש עמאר בדירה בהר נוף. הפגישה ארכה שלוש שעות, ובמהלכה השיגו השניים פתרון לחילוקי הדעות ביניהם. ביום רביעי שעבר התקיימה פגישה נוספת, לאחריה הוחלט כי יוצאים לדרך חדשה, דרך השלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר