רמז לאיחוד עם הגר"מ מאזוז

הגר"ש כהן מחזק את 'השלום הספרדי'; "מתפלל שיורחב"

נשיא מועצת חכמי התורה בהתבטאות ראשונה על 'השלום הספרדי' עם הראשל"צ הגר"ש עמאר: "מתפלל יום יום שהשלום יגדל ויורחב הלאה, ללכד ולאחד את כל הציבור הספרדי" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן, הגר"ש עמאר והגר"מ מאזוז בביתו של הנגיד אייל משיח (כיכר השבת)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן התייחס לראשונה למהלך השלום הספרדי ומפגש הפסגה בין הראשונים לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר והגאון רבי יצחק יוסף יחד עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ואמר: "מתפלל שזה ימשיך הלאה".

ל"כיכר השבת" נודע, כי הגר"ש כהן עודכן במהלך החודש האחרון בכל ההתפתחויות סביב המשא ומתן החשאי לשלום, עד לרגע הפגישה - שכזכור נחשפה ב"כיכר השבת".

בימים האחרונים התבטא ראש הישיבה בשיחה עם בני ביתו כי הוא מחזק את השלום ותומך בו: "אני מתפלל יום יום שהשלום יגדל ויורחב הלאה, ללכד ולאחד את כל הציבור הספרדי תחת תנועת ש"ס".

בדבריו של ראש הישיבה הוא יותר מרמז על הרצון לאחד את השורות גם עם ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, ולמעשה להביא לסגירת מפלגת 'יחד' בכך שש"ס תהפוך למפלגה שמייצגת את כלל הציבור הספרדי.

הגר"ש עמאר בשיחה עם השר דרעי במפגש אקראי לאחר הפיוס (באדיבות המצלם)

כזכור, יסודות 'השלום הספרדי' החלו עת ראש הישיבה נפגש במעונו עם הראשל"צ הגר"ש עמאר, ולאחר מכן השתתף באירועים רבים לצידו ואף כובד לסדר חופה וקידושין לנכדתו של הרב עמאר.

הגר"ש כהן גם שיגר את הנגיד הספרדי אייל משיח, יחד עם בנו הגאון רבי יעקב כהן ראש ישיבת 'נזר התלמוד', לנסות ולהביא את השלום המיוחל - שהתקדם אט אט, עד למפגש הפסגה שהתקיים בשבוע שעבר והביא לסיום הפילוג בין ש"ס לרב עמאר.

החשיפת הראשונית ב"כיכר השבת" על פסגת השלום הספרדי

הגר"ש כהן אף השתתף כזכור באירוע פומבי מיוחד בביתו הנגיד אייל משיח, כשלצידו הגר"ש עמאר והגר"מ מאזוז, יחד עם חברי מועצת החכמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר