ברנר ירוץ בבחירות

השדרוג של מנהל דגל בירושלים: מהסניף - לגבעת זאב

פרסום ראשון: בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד כחמישה חודשים, צפוי מנהל סניף דגל התורה בבירה לעמוד בראשות המפלגה בגבעת זאב, אליה הוא יעתיק את מגוריו בקרוב (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק ברנר (צילום ארכיון: כיכר השבת)

פנים חדשות: על פי המסתמן, ואם לא יחולו שינויים נוספים, מנהל סניף דגל התורה בירושלים איציק ברנר ימונה ליו"ר הרשימה בגבעת זאב ואף יקבל ככל הנראה את תפקיד הסגן בבחירות הבאות.

ברנר נחשב לאחד הפעילים המשופשפים והמנוסים בדגל התורה הירושלמית, וכתושב רמות הוא ניהל מערכות רבות לטובת תושבי השכונה, במקביל לניהול הסניף המקומי של התנועה הליטאית בירושלים.

ברנר צפוי לעבור להתגורר בגבעת זאב, ולהצעיד את הקהילה הליטאית המתפתחת ביישוב. מינויו של ברנר נרקם דווקא ביוזמת רבני היישוב ובראשם הגאון רבי אריה זילברשטיין, שפנו לח"כ משה גפני עם ההצעה.

המינוי רקם עור וגידים בעקבות שיחות שקיים ברנר עם חברי ועדת הרבנים בירושלים וח"כ משה גפני, שלאחריהם הוחלט בדגל התורה לקדם את מינויו - שיובא להכרעתו הסופית של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בשל איכלוס השכונה, מעריכים בדגל התורה כי כוחה של יהדות התורה יגדל משני מנדטים לארבעה, כך שהיא תקבל את תפקיד הסגן - שיוענק לברנר.

בגבעת זאב מכהן כיום ראש המועצה יוסי אברהמי, שקיבל בבחירות האחרונות את ברכתם של מועצת גדולי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל.

בקואליציה שלו ישנם שבעה חברים מתוך 11, כשליהדות התורה שני נציגים: שלמה בריזל נציג חסידות קרלין ונחום גליס נציג כל הקהילות בגבעת זאב מטעם דגל התורה.

את תגובתו של איציק ברנר לא היה ניתן להשיג עד לפרסום הכתבה, לכשתתקבל - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר