פרסום ראשון

שימוש ברבנים: מי מנסה להשחיר את השר אלקין

קיומו של פסטיבל 'ממלכת שן הזהב' בעיר העתיקה גויס לקמפיין הבחירות של אחד מהמועמדים לראשות עיריית ירושלים, כדי להוציא מכתבי רבנים נגד המועמד הפוטנציאלי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
זאב אלקין (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

פרסום ראשון: בימים האחרונים התפתחה מיני סערה סביב פסטיבל 'ממלכת שן הזהב' בעיר העתיקה בירושלים, המנוגדת לרוח התורה.

תחילה כזכור הוציאו רבני העיר העתיקה מכתב הקורא לבטל את האירוע שפוגע בקדושת המקום, אך בתוך ימים קצרים המאבק הפך לכזה שבמרכזו השר לענייני ירושלים זאב אלקין, המועמד לראשות עיריית ירושלים.

יתרה מזו, למרות ההכחשות של אלקין כי הוא מעורב ישירות באירוע, הוצאו מכתבים נוספים מרבנים בכירים, כשהנמען להם הוא השר זאב אלקין.

אך ל"כיכר השבת" נודע, כי הצבת שמו של אלקין כמי שכביכול היה חלק מהאירוע הבעייתי בעיר העתיקה, הוא חלק מהמירוץ לראשות עיריית ירושלים: מתברר, כי גורמים ממחנה אחד המועמדים לראשות העיר הפיצו את שמו של אלקין כמי שאחראי לאירוע, למרות ההכחשות שלו גם בשידורי הרדיו החרדים, ומיהרו לפנות לרבנים בכירים שיחתמו על מכתבים לשר.

"זה ניסיון להציג לציבור שאלקין לא קרוב לדת, ומארגן אירועים בעיתיים בירושלים", אומר ל"כיכר השבת" גורם המעורה בנושא, "רק שהם שכחו כי אלקין קרוב לחרדים הרבה יותר מקרבה של אינטרס פוליטי כזה או אחר".

לדברי הגורם, "אלו שעמדו מאחורי מכתבי הרבנים ידעו היטב מה הם עושים. הרי זה בדיוק כמו שנתקוף את אריה דרעי על פתיחת חוף בשבת, כי הוא שר הפנים... הם ידעו שהם עושים לו עוול, אבל בבחירות הם מרגישים שהכל מותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר